Alleen...

Heayy, het is net uit met mijn vriend , we hadden nog niet zo lang , 2 maanden bijna maar toch kon ( en kan ) ik niet zonder hem , hij heeft me gedumpt omdat hij gevoelens had voor iemand anders, nu hebben we het uitgesproken enzuw en ja dat zit nu wel goed maar ik ben nog steeds gekwetst en heb nog steeds pijn , hij wil dat ander meisje echt graag . Natuurlijk ben ik helemaal jaloers en gebroken… Maar het probleem is dat ik me zo alleen voel en eenzaam, het lijkt alsof ik het nog niet besef dat ik hem kwijt ben ( maar ik besef het dus wel ) alleen voel ik me dus echt verschrikkelijk eenzaam , zonder iemand die van me houdt of die me zegt dat ik niet moet luisteren naar wat anderen van me denken enzuw… iemand die me steunt als ik het lastig heb, ik heb wel een paar vriendinnen waar ik terechtkan en ze steunen me allemaal enzo , ik heb al iets leuks gedaan om mijn gedachten te verzetten maar het lukt me gewoon niet , ik voel me nog steeds zo eenzaam , ik heb nood aan geliefd zijn… en nja vriendinnen kunnen wel proberen ma s niet hetzelfde… Ik weet echt niet wat ik moet doen… :cold_sweat: :bored:

Probeer niet meer met hem om te gaan. Misschien kan dat over een half jaar wel, maar het is nu nog te kort om vrienden te zijn. Zo doe je jezelf iedere keer weer pijn.

Das ook niet zo makkelijk , zelfde school enzo… gelukkig niet zelfde klas, maar we zien elkaar wel veel dus ontwijken wordt moeilijk

Het is niet makkelijk, afleiding zoeken kan helpen.