alleen

hoi,
ik ben een meisje van 18 en heb net mijn eerste relatie van 6maand achter de rug. niet super lang maar deze jongen behandelde me niet goed en hij heeft me bedrogen en al van deze dingen en na een week had hij al terug een nieuwe relatie. maar nu wil ik een nieuwe relatie, en ik ben bang dat het moeilijk word om terug iemand te vinden omdat ik voor hem ook alleen ben geweest, nooit had ik eerder een relatie en ik vond dat absoluut geen tof gevoel. ik weet gewoon niet hoe ik meer mensen leer kennen want mijn vriendenkring is ook niet super groot. iemand tips hoe ik meer mensen leer kennen en eventueel een lief vind?
alvast bedankt!

Dat gaat gewoon vanzelf, wanneer je er naar op zoek gaat lukt het nooit. Komt altijd onverwachts aanzetten :slightly_smiling_face:. Je moet niet op zoek gaan naar een relatie omdat je er per se eentje wilt, maar je krijgt een relatie op het moment dat er een jongen in je leven komt waarmee je tijd samen wilt doorbrengen.

En mocht je echt wanhopig zijn is er nog tinder, hot or not en al die datesites

Niet op zoek gaan, je moet het op je laten afkomen… gewoon geduld hebben! :sob::muscle:

Misschien op een voetbalclub, op feestjes, via een datingsite, op school of als je door de stad loopt.

Maar ik zou je er niet al te druk over maken, het komt allemaal goed. En het is echt niet erg om weer vrijgezel te zijn hoor!

Don’t find love, let love find you.
That’s why it’s called falling in love,
because you don’t force yourself to fall,
you just fall

Als je gericht op zoek gaat kom je waarschijnlijk niemand tegen. Probeer verder te gaan met je leven en er komt vast wel weer een leuke jongen op je pad.

Dit. Plus probeer echt ervan te genieten dat je single bent, want het kan écht heel chill zijn!

Ik kwam me vriend toevallig tegen in de bioscoop. Ik zou niet opzoek gaan naar iemand als ik jou was. Zoiets gebeurt gewoon

Bedankt voor de reacties en ik denk dat het misschien inderdaad beter is om wat te wachten want mijn vorige vriend zit nog in mijn hoofd en de ene dag denk ik dat ik hem vergeten ben maar de andere dag wou ik dat ik hem terug had al was hij totaal niet goed voor me. Dus misschien inderdaad wat single blijven, en hem eerst proberen volledig te vergeten al zal dat niet gemakkelijk zijn want ik zie hem elke dag samen met zijn nieuwe vriendin. Ik denk gewoon dat mijn grootste angst is dat ik altijd alleen zal blijven…