alleen.

ik heb een probleem. de laatste tijd voel ik me best alleen. al mn vriendinnen hebben al een vriendje en ik niet. en dat is het probleem niet zo. maar ze hebben nooit meer tid voor me en soms dan ga je wel eens met ze mee en dan ben je het 5de wiel zeg maar dan zitten ze elkaar non stop te zoenen en lieve dingen te zeggen en dan sta je daar maar. op een gegeven moment weet je het ook niet meer… iemand nog tips/ ervaringen?

Hmm, dat is wel stom, maar ja, je kunt moeilijk nu op jongensjacht gaan.
Heb je geen vriendinnen die single zijn? Of nichten?

Zeg dat ze wat minder klef moeten doen omdat jij je het vijfde wiel aan de wagen voelt

al gedaan en toen moest ik mijn rotopmerkingen voor me houden :l

de meeste hebben een vriend. en andere zijn te veel met jongens bezig. en mn nicht woont een beetje ver weg :stuck_out_tongue: maar we praten wel via fb enzo. ze snapt me wel…

Muhh? :S
Zoek andere vriendinnen dan.

lastig voor je,
ik snap wel hoe je je moet voelen het zou mij ook niet echt leuk lijken, je gunt je vriendinnen het wel enzo maar de hele tijd 5e wiel aan de wagen voelen is ook niet leuk.
maar vraag is aan je vriendinnen of jullie weer een keer met zn allen iets leuks gaan doen (gewoon je vriendinnengroepje) even een vriendjes loze avond :wink: en probeer dan uit te leggen hoe je je voelt en dat je wel blij voor ze bent enzo,
succses!

Ik weet hoe je je voelt. Ik ben al 20 en al mijn vriendinnen hebben al een relatie,waar ze lekker intiem en klef mee kunnen doen,terwijl ik nog nooit één jongen heb gehad,ik heb zelfs nog nooit gezoend… Ik voel me echt ongewild :frowning_face:

Jahe, zo gezegd zo gedaan. -__-

Een vriendin van mij heb dit ook heel lang gehad, toen hebben wij (iedereen met een vriend) gewoon afgesproken om er rekening mee te houden. We deden vaker dingen met alleen meiden etc. Misschien moet je er nog een keer over proberen te praten en je vriendinnen duidelijk maken dat je er echt mee zit…

Ik vind het behoorlijk vreemd dat ze zich zo klef gedragen als jij erbij bent, zegt meer over hen dan over jou denk ik.
Als ik en mijn vriendje iets met vrienden doen gaan we echt niet uitgebreid staan zoenen en kleffen hoor :’)

Mijn vriendinnen doen dat ook niet, ze houden er zelfs speciaal rekening mee dat andere mensen daar ook niet op zitten te wachten.

Aaargh ik heb precíes hetzelfde. Voelde me de afgelopen dagen iets minder alleen dankzij een leuk persoon, maar die persoon is alweer afgehaakt… Krijg ook steeds meer het idee dat ik gewoon niet leuk genoeg ben. Het is niet zo dat ik wanhopig op zoek ben naar een vriendje, maar ik kan er wel jaloers van worden als mijn vriendinnen leuk doen met hun vriendje en ik ernaast sta te foreveralonen.

Jouw verhaal klinkt zo herkenbaar!.

Upje. :slightly_smiling_face:

Sorry, maar als mijn vriendinnen dat tegen mij zouden zeggen zou ik toch echt mijn twijfels hebben over hen hoor. Liever geen vriendinnen dat met zulke mensen op schok te moeten gaan.

ik zou het eens moeten proberen om in overleg te gaan ermee inderdaad. en an is het aan hun om er iets mee te doen . en tog is het lastig. als je die stelletjes ziet. t is heel leuk om single te zijn vind ik zelf . lekker onafhankelijk aar soms mis je dat ook wel zo een jongen ie je beschermt :thinking:

zo voel ik me dus ook. join the club
http://i3.kym-cdn.com/entries/icons/original/000/003/619/Untitled-1.jpg

Vraag een van die vriendinnen, of meerdere (als een soort meidenavond), mee uit en begin er dan over. En ben serieus, vertel ze eerlijk wat je dwars zit. Dat hun allemaal een vriend hebben of heel erg met jongens bezig bent, en jij niet en je daardoor nogal in de steek gelaten voelt. Dat je heel blij voor ze bent dat hun gelukkig zijn, maar dat je hun mist. Als ze dan nog zeggen dat je je rotopmerkingen voor je moet houden, weet je genoeg. Tijd voor andere vriendinnen.

vervelend he. ik heb dat ook een beetje maar dan alleen met uit gaan. ik heb zelf een vriend en mijn vriendinnen allemaal niet. toen gingen we met zn 4en uit (zonder jongens, en het zou ook zonder jongens blijven), staan ze alsnog te dansen en te zoenen met vreemde jongens en dan komen ze ook naar mij toe. ik wijs ze dan wel af maar ja dan sta ik daar weer alleen.
ik ga nu bijna niet meer mee uit omdat ik dat gewoon echt niet leuk vind -.-

heb het er wel eens over gehad en dan begrijpen ze het wel maar oan drinken ze wat en dan gebeurt het tog.