Alleen vrienden?

Ik vind het hele leuke jongen (dit weet die niet) en ik ken hem nu ongeveer 2 maanden:

• Veel gesprekken op msn, bijna elke dag. (gewoon heel lief)
  • Al een paar keer met hem afgesproken, gewoon buiten in de avond bijvoorbeeld. Wel hand vast houden en knuffel bij het eind. Niet gezoend ofzo…
    Ik weet nou niet of die dit met meerdere meisjes doet. Ook ben ik niet met hem gegaan, is dat heel erg als je stuk of 5x met hem gechillt hebt alleen?
    xoxo

nou volgens mij speelt er duidleijk iets tussen jullie

Je bent niet met hem gegaan, als je een paar keer gechillt hebt?
Wat bedoel je met ‘niet met hem gegaan zijn’?

ik denk dat hij je wel leuk vind, je kunt gewoon een beetje flirten en als hij dat terug doet dan vind hij je leuk <3

Misschien is hij ook gewoon een beetje verlegen? Het best kun je het hem vragen

Met iemand gaan bedoeld ze waarschijnlijk zoenen mee. (hier iig wel)

ik heb dus ongeveeer het zelfde gewoon op af stappen ghehe ik heb een heel stappenplan gemaakt ^___________^

hihi wat ansjofel zegt!

ik zou dus niet weten of hij verlegen is in zulke dingen, want het is best wel stoere jongen…
het is zegmaar gewoon afspreken en flirten. maar gewoon niet zoenen. ik vind het niet erg, omdat ik hem ook wat beter wil leren kennen maar de moed zakt wel steeds omdat jongens waarmee ik wel is bezig ben geweest op zulke momenten wel zoenden, snappen jullie?

Ze heeft niet met hem gezoend (:

maar meid, ik zou me geen zorgen maken!
zo te horen is er iets tussen jullie (:

ik heb precies hetzelfde met een jongen, alleen nog niet met hem alleen afgesproken, hij heeft me wel thuisgebracht na bevrijdingsfestival etc. maar nu krijg ik vandaag te horen dat een andere jongen een vriend van hem op een big mac menu zou trakteren als hij me binnen 2 weken niet zou vragen. ik dacht eerst dat ik hem leuk vond, maar ik weet het niet meer. |: