Alleen voor de seks?

Ik heb begin deze week een date gehad met een jongen. Hij had de week ervoor al drie keer gevraagd om af te spreken, alleen ik had toen tentamens dus dat werkte niet, dus ik stuurde hem afgelopen zondag met dat ik nou wel tijd had. En ja toen zijn we die avond dus wat wezen drinken. Het was heel gezellig en ben bij hem blijven slapen, maar geen seks met m gehad. iig, we hebben dus afgelopen donderdag weer een date gehad, en toen hebben we seks gehad, en de volgende ochtend ook weer. Hij had trouwens allemaal kaarsjes in z’n kamer gezet dus dat was vet lief. Hij heeft de volgende ochtend een ontbijtje voor me gemaakt en toen ging ik naar huis omdat ik met een vriendin had afgesproken. Alleen bij het weg gaan heb ik eigenlijk helemaal niet gevraagd of ik hem nog zou zien ofzo, en ik heb nou dus geen idee hoe het zit. Ik heb hem sinds gister ochtend niet meer gesproken, maar opzich is dat niet echt heel raar omdat we sowieso niet zo veel appen en na de eerste date sprak ik hem ook pas weer iets later. We spreken elkaar eigenlijk altijd om de paar dagen ofzo.

Ik wil dus weten of ie alleen maar een keer seks met me wilde hebben, of dat ie me nog een keer wil z ien. Toen ik ergens een opmerking over maakte zei die wel; hmm dan moet je me maar een keertje bij jou thuis uitnodigen. Maar ik wil ook niet beginnen over opnieuw afspreken als hij het alleen maar als soort van one night stand zag.

Dus ja hoe vraag ik op een subtiele manier of ie alleen maar een keer seks wilde, of dat ie me nog een keer wil zien. Ik ben echt een ramp hier in haha.

Hm idk als ik iets serieus met iemand zou willen zou ik niet op de tweede date al seks hebben maarja dat kan voor iedereen anders zijn.

Praten, praten, praten (en dan bedoel ik niet appen).
Vraag of hij bepaalde verwachtingen heeft (vaker afspreken, relatie) of dat hij het als iets ‘eenmaligs’ zag.

Maar we praten eigenlijk alleen over whatsapp (en als we elkaar in het echt zien natuurlijk). Dus ik heb geen idee hoe ik dat dan moet vragen…

Ik vind dat je hem opzich wel gewoon kan appen, aangezien je zegt dat je hem nog niet hebt gesproken. Vraag gewoon naar basic stuff, hoe het met hem gaat enzovoort. Als het gesprek een beetje op gang is gekomen kun je vragen of hij nog een keertje wil afspreken, als hij ja of nee zegt weet je al genoeg. Als hij ja zegt, kun je in real life hierover met hem gaan praten. Ik had waarschijnlijk een opmerking gemaakt van: “hoe zie jij dit eigenlijk?”.

Oh zoiets heb ik ook meegemaakt. Dit kan niet subtiel. Je moet het gewoon vragen. Gewoon als jullie een gesprekje hebben vragen of hij de date leuk vond. En dan iets vragen van, “en, zou je nog een keer willen afspreken of vind je het wel goed zo?”
En dan fingers crossed :stuck_out_tongue:

Ik zou dus niet direct vragen hoe hij jullie ziet, dat is na 2 dates wel snel. Maar als je gewoon vraagt of hij nog een keer zou willen afspreken (en ik zou dan gewoon eerlijk vragen als hij ja zegt: “en wil je dan afspreken voor de seks of ook voor de rest?”) dan komt het wat relaxter over en weet jij intussen wel waar je aan toe bent.

Ja ik heb bedacht om m nou morgenavond te smsen of ie nog een keertje wil afspreken. Hoe is het btw bij jou afgelopen?

Bij mij slecht, hij wilde alleen seks, dus toen heb ik het afgekapt, daar had ik geen interesse in.
Vond het ook doodeng om te vragen, maar dan weet je het tenminste. Anders word je misschien wel megalang aan het lijntje gehouden en is het uiteindelijk voor jullie allebei een teleurstelling.

(niet citeren aub)

^ Hmmm oke. Ik denk dus dat ik hem morgen ga smsen of ie wil afspreken, en als ie dan ja zegt inderdaad vragen of ie het alleen wil om seks te hebben of meer.

Is het trouwens niet te laat als ik morgen pas app :’) Haha oke ik heb een hele tijd een relatie gehad en dit is 1 van de eerste jongens die ik date sinds het uit is dus ik ben hier echt heel slecht in haha.

Nee is niet laat en hij kan ook smsen toch? En je kunt toch ook eerst gewoon een gesprekje beginnen en het dan pas over de date hebben? :slightly_smiling_face:

^Yess, ga ik doen… thanks voor je reacties :slightly_smiling_face: Oke misschien nog een domme vraag, maar deed die jongen bij jou ook romantisch, van dat ie kaarsjes aanstak en ontbijtjes maakte & met je knuffelde enzo? Want ik denk wel een beetje van ; dat doe je toch niet als je alleen maar seks wil…

Dat laatste wel, de rest niet, dus op zich denk ik dat het wel goed zit bij jullie :slightly_smiling_face: Maar jongens zijn onvoorspelbaar. Gewoon vragen dus, geen pijl op te trekken bij die wezens :stuck_out_tongue: