Alleen voelen?

Ik voel me sinds kort erg in de steek gelaten door mijn vriendinnen. Ze laten me vallen op de momenten wanneer ik ze nodig heb. Terwijl ik wel 24/7 voor hun klaar sta.

Ik vroeg me af of er misschien meiden zijn die zich toevallig ook alleen voelen en behoeften hebben aan een leuk gezellig whatsapp groepje met een paar andere gezellige meiden.

Ik kan wel wat gezelschap gebruiken in deze rot tijd.
Als je het leuk lijkt stuur me dan een Pb’tje!

X

Hier hetzelfde!

Ben zwanger geraakt, en mijn vriendinnengroepje kon niet tegen mijn opstandige hormonen. Kreeg ruzie en heb er maar gelijk afscheid van genomen. Ook van mijn beste vriendin.
Wat ook een rol speelde was omdat ik verhuisd ben naar een heel stuk van hun vandaan. Ik kwam vaak naar hun maar niemand kwam ooit naar mij.
Lastige keuze, maar wel vervelend.

Baal er wel van, maar soms de beste keuze.

Ik ben 22 trouwens.

Ik heb dit ook. Mijn vriendinnen zijn lief maar soms heb ik het idee dat niks met ze kan bespreken…

dat mis ik wel… had daar 1 beste vriendin voor. En dat is helaas stuk gegaan.

Verder wel vriendinnen, maar niet waar je dagelijks alles mee deelt.

Ik snap je wel.
Heb ook van die vriendinnen die er alleen maar zijn als hen iets uitkomt. Mis soms het contact dat ik iets in vertrouwen kan vertellen aan iemand.
Ik ben meestal het luisterende oor maar als het puntje bij paaltje komt is er niemand die er voor mij is behalve mijn ouders maar daar wil je liever ook niet alles tegen zeggen.

Ik heb het zelfde, ene dag zijn ze echt super lief (nep lief) en de volgende dag praten ze over me?

Pfoeehh herkenbaar… Alsof het is dat wanneer ik chagrijnig ben en echt iemand nodig heb om mee te praten, ze gelijk naar haar andere beste vriendin gaat en daar word ik nóg chagrijniger van!

Dit gaat misschien heel gek klinken maar ik zou best een beste vriendin willen hebben met wie ik kan knuffelen als ik mij down voel, zoals in series. Waar je alles tegen kan zeggen en met wie je alles kan delen.

^ Klinkt niet gek hoor, zo’n vriendin had ik eerder ook totdat ze me liet vallen. :’)

hey, ook ik heb dat gevoel. ik heb 2 vriendinnen tegen wie ik alles kan zeggen, maar toch voel ik mee vaak alleen. voor de rest heb ik ook niet echt vriendinnen…

Voel me ook echt super alleen, dierbare vriendinnen hebben me laten vallen en de echte vriendin die ik dacht te hebben blijk ik ook niet te kunnen vertrouwen.
Ik zou me wel willen aansluiten in een appgroep?

Ik ben 19 trouwens.

Ik voel me soms ook vrij alleen… twee vriendinnen die me soms alleen laten en verder heb ik niet echt iemand, ik snap jullie (:

Ik zou me ook wel willen aansluiten bij een appgroep, ik ben 16.

Ik heb dit net zo als jullie. heb 2 vriendinnen, maar het zijn meer vriendinnen om niet ‘alleen’ te zijn. Ik sluit me wel aan bij de whatsappgroep, ik ben 19.