alleen uitgaan?

Hey iedereen,

Sinds kort ben ik weer single en ik zou graag mijn hoofd even leegmaken door eens uit te gaan. Alleen zit ik op kot (op kamers) ver van mijn vrienden. Ik zou dus graag alleen uitgaan maar weet niet of het een goed idee is. Zijn er meiden onder jullie die er al ervaring mee hebben?

Groetjes! :wink:

Ik ga nooit uit in Nederland omdat ik er geen hol aan vind. Als ik aan het reizen ben daarintegen, ga ik altijd alleen uit aangezien ik bijna altijd alleen reis. Ik ontmoet altijd leuke mensen met wie ik daarna ook weer dingen onderneem.

Als je uit wilt gaan moet je dat gewoon lekker doen. Je kunt het op z’n minst een keer proberen en als je het helemaal niets vond, dan weet je dat ook weer.

Ik zou het echt niet durven, maar ik ben ook echt een schijterd af en toe :’)

Zou het wel tof vinden als iemand het wel doet en wat Traveler zegt, je kan het altijd proberen? :slightly_smiling_face:

Als het je leuk lijkt, moet je het zeker doen! Al zal je het de eerste keer misschien wel een beetje eng vinden. Maar je kunt het altijd uitproberen. (:

Ik ga sowieso nooit uit haha. Ik ben zo saai.

Ik ben van België, het uitgaan hier is wel tof (als je de juiste club vindt), maar ik ben altijd al met vrienden uitgegaan. Maar ja, zoals je zegt, ik moet eens proberen.

Hahaha, wel ja, dat is ook wat ik soms van mezelf denk, daarom dat ik de uitdaging wil nemen om eens alleen op stap te gaan.

-

zelf zou ik het niet doen, maar als je denkt dat het voor jezelf beter is zou ik het wel doen :slightly_smiling_face: ,als je liever met iemand anders zou gaan, zou ik met de trein naar je vrienden (innen) gaan en daar met hun opstap (of andersom) of met vrienden ofzo iemand die je kent van op kamers… x

Ik zou het gewoon doen, wat heb je te verliezen? Als het niet leuk is kan je gewoon weggaan, en misschien is het wel superleuk!

Geen ervaring mee, maar ik zou echt niet alleen durven uitgaan :cold_sweat:

Ik ben nog nooit alleen uit geweest, maar ik denk dat je dat zeker wel kan doen! Als ik met vriendinnen uitga gebeurt het ook heel vaak dat ik uiteindelijk ergens alleen sta ofzo, er zal altijd wel iemand tegen jou komen praten denk ik :slightly_smiling_face: Je leert veel sneller mensen kennen als je alleen bent dan dat er nog 5 vriendinnen rond je staan!

Ik ga sowieso erg weinig uit maar ik vind er eigenljk niets raars aan om in je eentje uit te gaan. Zeker als je uitgaat om nieuwe mensen te leren, gaat dat denk ik juist een stuk sneller als je alleen bent :slightly_smiling_face:

Ik denk dat het wel kan.
In iets minder nuchtere buien heb ik ook wel de neiging om in een club bij mijn vrienden weg te gaan en alleen te feesten, je komt altijd wel mensen tegen :wink:

Ik vind het niet echt raar als iemand in z’n eentje uitgaat, maar ik zou me zelf niet echt veilig voelen.

http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/partygangers-gezocht-voor-de-eenzame-zaterdagavonden-wij-willen-uitgaan-d-287083.msg273850525.html#msg273850525

Miss dit iets voor jou? :slightly_smiling_face:

Waarom niet? Ik heb het zelf nog nooit gedaan, maar het lijkt me wel super tof! Niemand kent je dus je heb niets te verliezen :slightly_smiling_face: