Alleen uit gaan

Hi!

Ik woon momenteel in Engeland, en ga volgende week alweer naar huis. Nu ga ik 2-3 x per week uit met m’n huisgenoten, maar vanavond gaat er niemand uit. Ik wil wel weer graag uit omdat ik alweer bijna naar huis ga… Nu zei ik tegen m’n huisgenoot dat ik misschien wel alleen ga, en hij vond dit heel raar haha.
Ik woon samen met 8 jongens en als we uit gaan ontmoet ik altijd al snel nieuwe mensen waarmee ik ook veel optrek op een avond, dus het leek mij niet zo raar om alleen te gaan, omdat ik toch vrij snel jongens of meiden ontmoet.

Zijn hier wel eens meiden die alleen uit gaan of zijn geweest?

Ik zou het ook gewoon doen hoor! Anders heb je straks spijt dat je het niet gedaan hebt, vooral omdat je al bijna weg gaat.

Ik zou het zelf niet zo snel doen. Maar ik ken een jongen die het wel altijd deed en daar super veel vrienden aan over gehouden heeft.
En ach, je bent in 't buitenland en gaat binnenkort weer weg. Als mensen het wel raar vinden zien ze je toch nooit weer haha!

Thanks voor de reacties! Ik heb net een taxi gebeld (alles gaat hier met taxi, het is super goedkoop dus super chill!), over een uurtje word ik opgehaald + ben al lekker wat aan 't drinken, dus ga het gewoon doen alleen!

dubbel!

Goed zo! Ik zou het zelf niet durven, maar goed dat je het hebt gedaan. Kijk je wel extra goed uit?

Haha vind ik ook, 8 jongens! Denk toch wel dat het makkelijker is dan met meiden samenwonen, ik maak de meeste troep nu en laat al m’n spullen overal slingeren, haha! Ze komen allemaal uit een ander land (frankrijk, italie, duitsland, engeland, ierland, schotland, irak en 1 uit nederland) dus super interessant allerlei internationaliteiten! En ik ben de jongste dus ze zien me allemaal als hun kleine zusje, soms wel vervelend maar heel erg lief.

Uiteraard! In Nederland zou ik het denk ik ook wel anders vinden… Engelse mensen zijn makkelijker om mee om te gaan en een stuk beleefder. Komt denk ik helemaal goed! Mijn huisgenoten zeggen altijd dat ik met iedereen ‘vrienden’ kan worden, en ik zo snel van ze weg ben met andere meiden. Hé soms heb ik gewoon een paar leuke meisjes nodig waarmee ik kan praten over jurkjes en de uitverkoop toch :wink:

Ah vet! Veel plezier!

Veel plezier! :slightly_smiling_face:

Veel Plezier!
:grinning:

Ik zou het gewoon doen! (: Lijkt me dat dat heel erg leuk kan zijn.

Net thuis! (Het is hier uurtje eerder hé)… Hele leuke avond gehad en geen moment verveeld of ongemakkelijk gevoeld :slightly_smiling_face:

Thanks! Ik heb meteen buiten aan een chick een aansteker gevraagd, en daarna met haar zitten kletsen over koetjes en kalfjes, uiteindelijk kwamen haar vrienden en vriendinnen erbij en voíla, had super leuk gezelschap voor de avond! Zijn uiteindelijk naar 3 clubs geweest, haha.