alleen tijdens schoolreis...

het zit dus zo:
over 2 weken ben ik dan zeg maar best wel alleen…
ik heb 1 vriendin maar die gaat niet mee =S
en ik weet niet, als we daar vrije tijd hebben of mogen shoppen ofzo, met wie moet k dan lopen =S?
want er zitten maar 3 meisjes bij mij in de klas, maar die hebben al zelf vriendinnen uit de andere klas.
en de jongens zijn ook allemaal met elkaar bevriend, die hoeven mij er ook niet bij.
En ik heb t gevoel dat ze mij allemaal een bitch vinden, zo’n gemeen kind.
En ik zit ook echt in een kutklas, de meeste zijn niet eens aardig, en die moeten ook niks van me …
ja sorry ik moest dit gewoon kwijt.
tips?

Als ik in deze situatie zat had ik niet eens mee gegaan! :blush:
Maar wat je kan doen is gewoon proberen je aan te sluiten bij de meisjes, en anders bij de jongens. Dan zien ze vanzelf dat je geen gemene bitch bent ofzo! Ik heb zelf ook gemerkt met mijn stedentrip dat mensen die ik eerst niet eens kende, opeens vriendinnen werden van me. :slightly_smiling_face:

tsja maarja me ouders hebben al betaald enzo, en ik ben nog nooit in die stad geweest, once in a lifetime experience toch.
maar ik durf gewoon niet zo goed bij iemand te gaan zitten, ik heb gewoon al in me hoofd van: ja dit vinden zij van mij

Hetzelfde wat hierboven staat, ja!
Sta open voor andere mensen. En als jij aardig doet, waarom zouden anderen dan niet aardig terugdoen?

Ik zou idd óf proberen voor de tijd vriendinnen te maken óf niet mee gaan :S

niet meegaan is sws geen optie, de reis is al betaald.

Heb je ook gelijk in hoor, dat je zoiets eigenlijk niet voorbij kan laten gaan!
Ik denk ook altijd dat mensen een bepaald beeld van me hebben en dan niet met me om willen gaan, maar dat is echt niet zo! Gewoon tegen ze gaan praten en laten zien dat je gewoon heel aardig bent enzo, dan gaan ze je heus niet afstoten of wat! Zit er echt NIEMAND tussen die je wel een beetje kent / wel is mee praat?

ja er zijn er wel een of twee, maar dat zijn jongens en die hebben zelf vrienden, ik ga toch ook niet shoppen met allemaal jongens, hebben zij ook geen zin in lijkt me

Nou, dan kan je toch alsnog niet mee gaan :stuck_out_tongue:
Alleen hartstikke zonde van je geld, maar als je echt niet wilt, tsja…

Je moet gewoon de gedacht van: “ah ze vinden me niet aardig” uit de hoofd zetten. Voor niets komt de zon op, zij hebben jou tenslotte niet ‘nodig’, dus moet je zelf contact leggen! :grinning:

dan ga je toch alleen?
ik ben altijd alleen en red me (meestal) prima !
iig veel succes !!

je zegt; meisjes uit je klas hebben al vriendinnen uit een andere klas
is dat voor jou geen idee dan? om andere meisjes op te zoeken?
het is heus niet raar als je ze vraagt of je met ze mee mag lopen

of juist wel… hun hebben geen vrienden, misschien vinden ze het wel hard/tstikke leuk als je vraagt of ze mee willen
en anders ga je eerst met hun samen wat dingen doen, like; ergens wat drinken
en dan spreek je later een tijd af waar je elkaar weer treft, zodat hun hun ding kunnen doen, en jij ook

Kan me niet voorstellen dat een jongen het niet leuk vind als er een meisje met ze mee gaat… :grinning:

Waar ga je heen eigenlijk?

Als je dit nu al in je hoofd hebt, kan het alleen maar meevallen!
Vraag gewoon aan één van die meiden of je naast haar mag zitten en met haar mee mag lopen: ‘nee’ heb je en ‘ja’ kun je krijgen!
(En als ze je niet aardig vinden, merk je dat vanzelf… en dan nog, dat is één dag!)
Gewoon openstaan voor anderen, en dan zie je het wel!

dat is de beste raad die ik je kan geven.

begin gewoon is door op school bij verschillende groepjes te gaan staan (de meiden uit je klas die vriendinnen hebben uit andere klassen, de jongens etc… ) en heb 't een beetje over die reis? Zo kom je al een beetje te weten hoe zij over die reis denken enzo en je legt al contacten vooraf. Bij die reis zelf zou ik me niet heel erg opdringen ofzo maar gewoon ergens afspreken om te drinken en tussendoor je eigen ding doen ofzo? :slightly_smiling_face:

Gewoon gezellig meedoen met de rest joh!
je kan van te voren op school ook al even bij ze gaan zitten, dan is het helemaal niet vreemd op schoolreis.
Als je gewoon normaal doet op die schoolreis en niet vet histirisch gaat doen valt het vast allemaal wel mee (:
en trouwens ik geloof ook niet dat je klas het leuk zou vinden als 1 klasgenoot helemaal alleen is!
veeel plezier =)

echt een moeilijke situatie!
ik kan mezelf er soms een beetje
in herkennen, Maak er gewoon het
beste van zou ik zeggen (’;

-

hmm, das moeilijk ja. gewoon iemand zoeken die ook alleen is toch?