Alleen thuis, ouders op vakantie

Heee!
Ik ben een week alleen thuis, vorige week was ik ook alleen thuis maar toen waren mijn broer en zus er nog maar nu zijn die ook op vakantie.
Een ‘‘vriendin’’ van mij zou hier paar dagen blijven slapen, aangezien ik het eng vind om alleen te slapen, maar die heeft afgezegd…

Nu ben ik dus vanavond ook helemaal alleen. Iemand enig idee want ik zou kunnen doen vanavond & komende dagen? Heb al wel wat dagjes weg gepland met vriendinnen! Het gaat mij erom vooral de avonden… xx

filmpjes kijken?

Oh mijn god ikvzou dat echt heerrlijk vinden! Doen wat je wil en geen gezeik

nodig gewoon vrienden uit om te komen slapen
( was vorig jaar ook vaak alleen thuis 's avonds en er kwamen bijna altijd mensen slapen )
je kan ook een serie beginnen kijken ? of gewoon op je computer je amuseren …

JONGENS UITNODIGENNN !!!

Project X party.

Grapje, heb je geen andere vriendin die kan komen? Of een nichtje ofzo?

Ik ben echt een schijterd ik zou dat echt niet durven :’)

Waarom ging je niet mee?

Anyway, gewoon doen zoals altijd? Filmpjes kijken, of dingen doen en maken… Je kan ook ‘extra lang’ gaan koken, dus iets maken wat tijd nodig heeft. Leuk om te experimenteren.

Feesten, heeeuu

Nee oke, romantische films kijken, rustige muziek op zetten, lekker ontspannen en vroeg op bed? (:

Ik ken het, ik ben meestal 2x per week alleen 's avonds. Vaak komt me vriend langs me maar hij is drie weken op vakantie. Ik computer, kijk tv en soms ga ik iets bakken.

Misschien kan je iets lekkers bakken en in de tussen tijd een film kijken. Als je het echt vervelend vind om alleen te slapen nodig andere vriendinnen uit of een nichtje.

http://media.tumblr.com/tumblr_m6w9m7B7Ln1rsckti.gif

One man partyyyy!

Nee, ik zou gewoon films kijken en bellen met een vriendin of je vriendje of lekker gaan bakken? En dansen all night long door de woonkamer.

Zet anders de tv aan als je in slaap wil vallen :’) Als ik een nachtmerrie heb gehad doe ik dat ook, tot nu toe heb ik m altijd nog uit kunnen zetten voor ik helemaal in slaap viel.

Als ik alleen thuis ben zorg ik altijd dat ik de gordijnen dicht heb, zodat ik mezelf niet bang kan maken haha. En als ik eng begin te denken, zeg ik ook tegen mezelf dat ik dat niet moet doen.

Gewoon tv gaan kijken 's avonds en vriendinnen uitnodigen. En inderdaad, als je gaat slapen de tv aan doen bijvoorbeeld. Dat doe ik altijd als ik bang ben wanneer ik ga slapen.

Even random tussendoor, maar ik zou echt boos worden op die vriendin :"D

Ik ben volgende week ook een week alleen thuis omdat mijn moeder en stiefvader op vakantie gaan (ik ben vorige week al geweest). Ik ga gewoon allemaal mensen uitnodigen en een feestje geven ofzo

En dit ook haha

Series of films kijken :slightly_smiling_face:. Heb je bepaalde hobby’s wat je 's avonds kunt doen? Of gewoon muziek keihard aan :grinning: PARTYYYYY.

Maar ik snap je wel hoor. Een avond alleen thuis is natuurlijk anders als een week lang alleen thuis. Maar je kunt ook een keer op een avond wat vriendinnen uitnodigen ofzo :slightly_smiling_face:.

ga wat doen
films kijken
slaapfeest houden
feest geven
vrienden uitje