Alleen thuis met vriend.

Ik ben dit weekend alleen thuis met mijn vriend waar ik echt heel veel zin in heb. Nu gaan we buiten leuke dingen doen ook natuurlijk veel seks hebben, haha. Nu heb ik geen zin in standaard dingetjes maar wil ik graag nieuwe dingen uit proberen en zorgen dat hij weekend van zijn leven heeft. Hebben jullie ideeën? Om hem helemaal te verwennen etc.

Koop sowieso mooie nieuwe lingerie :slightly_smiling_face:

Jaa da theb ik al! hihi.

Zorg voor prikkelende sfeer
Van tevoren lekker samen douchen(?)
Nieuw (sexy) lingerie
Andere locaties (anders dan t bed)

je kan overal neuken waar je wilt aangezien je alleen bent dus ik zou zeggen leef je uit.

Lekker dineetje maken… Kaarsjes aan… Als de sfeer maar romantisch is!

Als je echt de stoute schoenen wil aantrekken en het lef ervoor hebt kan je hem een striptease geven :stuck_out_tongue: zal die nie snel vergeten :wink:

strippoker!

hot stone massage!

Ga naar een seksshop
en doe daar ideeen op (:

ik heb zo’n seksboekje,
gekocht bij de etos
daar moet je allemaal opdrachten doen
erg leuk en spannend… sommige dingen zijn nogal apart

ik heb een tijd in het ziekenhuis gelegen waardoor alles een beetje op een laag vuurtje is komen te staan zeg maar;p
en toen ik thuis kwam werd ik ongesteld. en nu ben ik lekker niet meer ongesteld en wil ik dus ook iets super sexy’s doen…
maar wat?
tipsssssss?

Is dat boekje nog steedss verkrijgbaar bij de Etos?
Lijkt me wel interessant.

ON: sexy lingerie, samen douchen en elkaar inzepen, chocolademelk met elkaar drinken, lapdance geven, massages geven etc…?

ik heb laatst als verrassing een nieuw setje gekocht. zo’n soort ding;
http://files.hm.com/media/products/910/DXL910_79627_09090_61_5834.jpg
maar dan lichtroze, iets korter, en met string erbij natuurlijk. mn ouders zijn gescheiden, maar wonen in dezelfde straat. ik had bij mn moeder een briefje op de deur gehangen van “come to daddy’s house”, en bij mn vader een briefje op de deur met dat de sleutel in de schuur lag, bij de trap een briefje met “kom naar boven” en onderweg nog wat sensuele dingetjes haha. op mn kamerdeur een briefje met “close your eyes”, dan haal jij em naar binnen in je setje, zet je hem op bed, ik deed meteen zn kleren uit :kissing: hihi maar okay. en ik had alles donker gemaakt en een heleboel kaarsjes neergezet. nouuu dat vondtie zegmaar bestwel heel erg leuk ;$ misschien een ideetje.

ps. moet je wel alleen thuis zijn, en weten wanneer er weer iemand thuis komt, en zorgen dattie die briefjes meeneemt! anders gaan ze rare dingen denken hahaha (;

je uitsloven hem gek maken
romantisch sfeer brengen
lekker muziek aan zetten
dineren voor 2

Alles wat hierboven staat. Ik had vorig jaar met kerst een soort van speurtocht gemaakt. Van’ga naar de keuken etc. En dan overal een klein cadeautje. En het eindigde bij onze slaapkamerdeur en daar stond op ’ ga naar binnen en pak je laatste cadeautje uit’ en dat was ik ahahah:P En daarna gingen we samen in bad. Toen buiten bij de vuurkorf zitten etc.
Dit jaar ga ik weer zoiets doen:P Dus eigelijk is dit wel een handig topic, ook voor mij=)

en wat heb je gedaan? het weekend is inmiddels al voorbij

koop een sexy pakje, als je durft:P niet gewoon lingerie maar een korset ofso, vind ik zelf zo mooi! ehm doe kaarsjes aan door het hele huis (wel een beetje gevaarlijk) doe alle gordijnen dicht en heb overal seks waar je maar kan .

En hoe was ht? :d

Ja idd, vertel

Waarom openen mensen altijd een topic en als het voorbij is komen ze niet meer terug om te vertellen hoe het was :’(