alleen shoppen

he! =) Ik vroeg me af of jullie vaak alleen gaan shoppen? misschien een beetje onnozel maar ik vroeg het me dus gewoon af :wink:

Ik shop zo vaak alleen.

Ik shop altijd met vriendinnen erbij, maar als je alleen shopt, slaag je zeker beter?

Altijd alleen. Of met mn vriend als die ook wat wil kopen.

alleen, of met mn moeder =)
ik vind het heeerlijk om alleen te shoppen =D

altijd met vriendinnen. ik voel me zo vreemd als ik alleen ga.

Altijd eigelijk.
Of héél soms met een vriendin of met een van mn ouders.

Eigenlijk nooit, maar ik woon ook een eindje van de stad en ga niet zo vaak dus als ik ga ga ik meestal wel met een vriendin of me ma.

Ik denk dat ik deze week dan maar is alleen ga shoppen want de meeste zijn op vakantie en dan kan ik tenminste beter kijken !

Nooit.

ik ben wel altijd wat gehaaster als ik alleen ben

Ik vind alleen shoppen lekker, je kan lekker op je gemak rondkijken omdat je met vriendinnen toch meer aan het kletsen dan aan het kleding kijken bent, je hoeft geen rekening met andere te houden en je hoeft alleen maar naar de winkels waar je zelf heen wilt

Ik ga morge met me ouders naar Nijmegen…
Meestal ga ik met me zus en moeder
:relieved:

als ik alleen ben weet ik me nooit een houding…
ik vind vreselijk foute kleding wel leuk(panterprintrokjes) en daar heb je bestwel een second opinion bij nodig:P
mijn vriend woont in de stad, dus die moet altijd mee :wink:

Ik shop meestal met vrienden.
Ben laatst alleen gaan shoppen om te kijken hoe dat was.
Was echt heeeerlijk rustig hahaha en idd je kan je tijd nemen.
Je hoeft je niet te haasten. En je kan winkels binnenlopen
die je vrienden minder leuk vind.
Denk dat ik vaker alleen ga shoppen.

Het liefst alleen ja… als me vent mee gaat, krijg ik de kans niet om ECHT foute dingen te kopen (bijvoorbeeld nagellak kleur nummer zoveel) want ik zou er toch al te veel hebben… dus ik me vent een ander meisje haar cosmeti/ kleding collectie laten zien, en ja, toen dimde die een beetje… terwijl ie soms nog steeds argumenten probeert te verzinnen waarom ik me niet zo vaak mag verwennen… maargoed het liefst alleen dus :grinning:

Echt heel dom, maar als ik alleen ergens ben voel ik me nogal ongemakkelijk… Kan het niet echt omschrijven. Maar dan heb ik altijd het idee dat ik haast moet maken.
Ik zal wel de enige zijn die dat heeft. :cold_sweat:

Hangt er vanaf waar ik ben. Als ik helemaal alleen in een winkel ben, dan vind ik het vervelend. Want dan voel je de ogen van de verkoopster/verkoper in je rug en dan heb je zoiets van “ik moet wat kopen” xD

meestal alleen. maar dat is meer omdat ik niet alleen naar de stad wil fietsen =X

`
haha heb ik ook last van xD