Alleen pil of met condoom?

Hee,
Ik vroeg me wel eens af…welke meiden hebben seks zonder condoom, en dat ze de pil slikken, en welke meiden doen het double safe? (Dus pil + condoom) We gaan er vanuit dat jij en je partner beide SOA vrij zijn.

Dus welke optie gebruiken jullie:

1: Alleen pil
2: Alleen condoom
3: Pil + condoom
4: Anders…*zelf toevoegen*

Of alleen condoom natuurlijk

Ja die optie is er ook.

Ik heb dan alleen condoom, wel de prikpil gehad maar mee gestopt. Nu misschien eventueel toch maar weer de pil want ik maak me altijd vet veel zorgen :’)

Ik gebruik alleen de pil.

Ik slik alleen de pil, dus zonder condoom, en maak me ook super veel zorgen altijd.

Ik maakte me aan het begin ook altijd heel veel zorgen, maar nu na zo’n 2 jaar eigenlijk niet meer. Alhoewel ik wel blij ben elke maand als ik ongesteld word, haha :’).

Nja…ik slik nog maar 3 maanden ofzo, en sinds 1 maand ook doelbewust :’)

Alleen pil. Paar keer met condoom gedaan maar vonden mijn vriend en ik beiden niks :'D. Maar ben toch altijd opgelucht als ik weer ongesteld word…

Ja, dan snap ik wel dat je je nog heel erg druk maakt inderdaad haha, wordt vanzelf wel minder (:

Alleen de pil. Mijn vriend krijgt een soort van allergische reactie van condooms, en ik reageer er ook niet goed op.

3: Pil + condoom =)

Ik gebruikte alleen pil. Als ik achter een tijd een nieuwe vriend krijg wil ik wel condoom erbij. Gewoon, omdat ik het prettiger vind in het begin, als we een tijdje bezig zijn kan ik dan nog beslissen.

Ik dus ook. Ik zie niet in waarom ik ook een condoom moet gebruiken als die hooguit 1% extra zekerheid geeft tegen zwangerschap als je aan de pil bent waarom je het dan moet gebruiken.
Enkel in het begin van een relatie gebruik ik condooms (tot er een SOA test is geweest).

Prikpil en zonder condoom, vertrouw met vriend en hij mij ook :slightly_smiling_face:

Spiraal+condoom (echt maar twee keer in mij geweest zonder condoom)

Alleen spiraaltje. Heb in mijn hele leven zo’n 5x een condoom gebruikt (mijn huidige vriend is ook mijn eerste en enige). Vind zonder veel fijner en we hebben allebei toch geen SOA of iets.

Alleen de pil. En dat moet ook wel, want ik ben allergisch voor het materiaal waarvan condooms gemaakt zijn!

Er bestaan ook condooms die niet gemaakt worden van latex. Die worden gemaakt met dierlijk materiaal.