Alleen Outfit of the day foto's maken HULP!

Helloww :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik heb een youtube kanaal, en uhm ja. Ik wilde graag OOTD foto’s schieten, maar k heb niemand die handig is met de camera ofso. Heeft iemand tips? Ik heb de Canon 100d met de 18-55 ISTM Lens

Luvvv <33

Camera standaard

55mm f/1.8 lens is meer aan te raden voor outfitfoto’s! Komt het beter tot zijn recht, is rond de 100 euro.
Verder gewoon een statief en zelfontspanner? Kun je niet een vriendin/ouder/zus vragen om een middagje te helpen? Veel bloggers en zo krijgen hulp!

Wat ik altijd doe is je zelf filmen en later gewoon screenshots er uithalen er van. Ook kan zelfontspanner handig zijn. een statief sowieso. maar hulp van een persoon is altijd het beste. gewoon je moeder uit leggen hoe je camera werkt en dan snapt ze vast wel. :slightly_smiling_face:

Je hebt op eBay e.d. ook goedkope afstandsbedieningen voor spiegelreflexcamera’s, die zijn heel handig voor zelfportretten/outfitfoto’s. Ook zijn er veel mensen die als hobby fotograferen die het leuk vinden om eens op stap te gaan met mensen voor dit soort dingen, misschien een idee om te kijken of die mensen bij jou in de buurt te vinden zijn?