Alleen op vakantie?

Dit wilde ik ook zeggen!

Het fijne is dat je zelf niets hoeft te regelen en je jezelf dus niet bij de voorbereiding al helemaal gek gaat maken met de gedachte dat je alleen op vakantie gaat en alles zelf moet doen en regelen etc. De Surprise Me reizen zijn echt goed geregeld, veilig, leuk en een beetje gezonde spanning natuurlijk! Je geeft alle touwtjes uit handen, maar in ruil daarvoor krijg je wel een volledig verzorgde reis (soms moet je wel het vervoer naar je hostel/hotel zelf regelen) waarvan je zeker weet dat er aan alles gedacht is!

Ik ben alleen naar Denemarken geweest, om precies te zijn naar Aarhus en Kopenhagen. Dat is echt goed bevallen en was minder eng dan verwacht, het leek best veel op Nederland daar eigenlijk en ze hebben ook een metroverbinding. Let wel op dat de prijzen in Scandinavië hoog liggen wat betreft eten&drinken maar ook met activiteiten!

oke ik weet niet of dit helpt, maar ik ben ook 20 en ik ga heel vaak naar brcelona (omdat mijn vriend daar woont) maar als hij les heeft loop ik ook gewoon in mijn eentje rond daar in het centrum een hele dag. en dat gaat prima en ik heb al vaker leuke mensen ontmoet! vooral omdat het ook een strand heeft en dergelijke is het een hele vriendelijke stad en naar mijn idee niet zo heel groot (vele wijken hoef je als toerist namelijk niet te komen, metro is heel gebruiksvriendelijk voor beginners etc.)
ik kan je zeker nog tips geven als je die nodig hebt.