Hey allemaal!
Deze zomer wil ik alleen op vakantie gaan naar de jongeren camping La Masia in Blanes!
Heeft iemand dit weleens gedaan van jullie, wat is jullie ervaring?
Ik ben 18 jaar.
X
Hey allemaal!
Deze zomer wil ik alleen op vakantie gaan naar de jongeren camping La Masia in Blanes!
Heeft iemand dit weleens gedaan van jullie, wat is jullie ervaring?
Ik ben 18 jaar.
X
Ik ben een aantal jaar terug naar Blanes geweest, op de camping naast La Masia haha.
De ligging is in ieder geval SUPER, vlak naast een winkelstraat, 100 m van het strand af en het uitgaansgedeelte is minder dan 10 minuutjes lopen.
Ik vond Blanes super leuk met uitgaan, het is niet zo groots en druk als bijv Lloret, maar zeker net zo leuk!
Plus je kan vanuit Blanes zat dingen boeken dat je een avondje naar Lloret kan. (Millenium Party bijv, met onbeperkt drank en een busreis heen & terug)
Ook kun je best goedkoop uit eten, ik vond het uitgaan zelf ook niet heel duur vanwege vele gratis shotjes van proppers en bepaalde uren dat je sangria 2 voor de prijs van 1 krijgt etc. Dit was wel 3 jaar geleden, dus ik weet niet of het nu nog zo is.
Ik vind het iig een aanrader!
Helemaal in je eentje? Dat is toch niks aan? 0.o
Als je in je eentje bent maak je supersnel contact met de groepen daar tochš
Als je een trip naar Barcelona wil maken kan je dat gewoon doen en in de avond met groepen op stap!
.
^ leuk!! Maar is het ook leuk als je er alleen naar toe gaat? Maak je snel contacten?
Ik heb in la masia gezeten, in het appartement. En het was super! Qua appartement en qua uitgaan heel gezellig. Uitgaan in blanes is niet groot maar wel gezellig, zeker in de examenperiodes.
Het appartement is ruim en balkon is groot, super fijn. Je hebt een zwembad en een camping winkeltje en op de hoek zit ook een super fijn winkeltje die veel goedkoop verkoopt. Je zit dichtbij het strand en dichtbij alle uitgaansgelegenheden. Het was een super appartement, zeker aan te raden!
Het enige nadeel was dat het op een camping staat en je dus campingpasjes krijgt, je mag niemand meenemen of iets dergelijks en je kan er snachts aan een kant van de camping in (net de andere kant van het uitgaan). Daarnaast vond de meneer ons niet zo leuk dat we aardig wat lawaai maakte (lachen etc) en stond steeds voor onze deur, al om 10 uur. Maar verder was het super!
Up
Ik denk eigenlijk dat dat soort stapvakantieās niet geschikt zijn om in je eentje naar toe te gaan. Ik houd zelf erg van reizen (heb ook al wat kleine trips alleen gedaan en weet dus waar ik het over heb;) ). Een paar jaar geleden ben ik zelf in Lloret en Cherso geweest en daar had het me echt verschrikkelijk geleken als ik alleen was geweest. Vrijwel niemand anders is alleen en ook het mengen met andere groepen lijkt me erg lastig. Verder is het dan ook echt niet leuk om alleen naar het strand te gaan of alleen uit te gaan. Als je echt alleen wilt gaan zou ik óf een georganiseerde surfvakantie naar Frankrijk aanraden (wel veel die alleen zijn!) of zelf een stedentrip doen en lekker in hostels gaan slapen. Daar kom je gegarandeerd backpackers tegen en die staan open voor gezelligheid of misschien om samen verder te reizen.
Goedemorgen!
Ik was trouwens wel met een groepje en dat raad ik je ook aan.
Upje!
Up
up!
Ik ben afgelopen zomer op la masia geweest! Super leuk. Je maakt ook heel snel contact mensen, ook omdat het een camping is. Al zou ik wel met een groepje of iemand anders samen gaan als ik jou was. Niemand die er alleen heen gaat, en als je er dan helemaal alleen bent ben je toch wel een beetje āalleenā aangezien de rest met vrienden op vakantie is.
Maar alleen kan toch wel? Of word je dan heel vriendloos bekeken? Het leek moj juist wel een uitdaging alleen!
.
Up
.
Lijkt me eigenlijk dat je juist slecht contact maakt met groepen vrienden. Groepen gaan met zijn allen op een uitgaansvakantie om te zuipen en te feesten en niet om per se andere vrienden te maken. Ik deed dat ook niet bij mijn uitgaansvakanties! Dus je kunt beter een soort backpackvakantie doen als je graag mensen wilt ontmoeten, die hebben een ander soort mentaliteit.