Alleen op school

-

Ik heb geen oplossing, gezien ik er namelijk geen problemen mee zou hebben.
Ik word alleen een beetje misselijk van mensen die ‘alleen zijn’ beschouwen als iets raars of iets vies. (net zoals bij verlegen mensen, dan ben je ineens ‘niet aardig’ ofzo…)

Hoezo denk je dat die vriend het niet leuk vind als jij erbij zit?

Ik denk dat je gewoon niet op die andere mensen moet letten. Ze moeten zelf weten wat ze ervan vinden, maar ik vind het ziek dat ze je dan gaan nakijken enzo.

Wat maakt het uit, je hebt toch vrienden op die andere school, dus je bent niet vriendloos, dus laat die mensen denken wat ze willen, jij weet wel beter (:

Wees sterk en laat zien dat je er helemaal geen problemen mee hebt om in je eentje door de school te lopen. Zoek desnoods vrienden uit hetzelfde jaar, maar andere klassen. Laat je vooral niet gekmaken door mensen die je ‘vriendloos’ noemen. Heb er schijt aan, echt.

ik heb een soort van hetzelfde meegemaakt, ik was helemaal alleen! mijn beste vriendinnen wonen allemaal nog in argentinie, dus ik moest toen ik hier op school vrienden zoeken. ik zat iedere pauze alleen omdat niet veel mensen mij goed verstonden omdat ik net een beetje nederlands kon. maar een paar weken na dat ik op school kwam, kwam er een meisje op school die uit noorwegen kwam en daar ben ik mee vriendin geworden en zij is nu mijn beste vriendin

zeg tegen ze dat je vriendinnen allemaal op de andere locatie zitten?

Meid serieus, daar moet je je gewoon niks van aantrekken. Ik heb hetzelfde ook mijn vriendinnen zitten op een ander niveau, locatie etc etc. Ook mensen noemen mij vriendloos, en als ik niet meer vriendloos ben word ik wel weer anders genoemd. Lekker je eigen way gaan, toon ze figuurlijk je middelvinger en heb er lekker lak aan, gezeik altijd met die kut pubers :slightly_smiling_face:

Ik heb ook niemand op school.
Die 2 vriendinnen die ik heb zijn er nooit en ik ga dus echt niet nog meer spijbelen dan ik al doe zodat ik niet ‘alleen’ ben.
Ik zit dan wel al op heb mbo en valt het minder op omdat ik in de pauze’s naar het open leer centrum ga en wat ga internetten.

Prima advies, en ik zal niet bang zijn dat je vriend het erg vind als je bij hem komt zitten, anders zijn jullie toch geen vrienden?

Alleen zijn op school lijkt me verschrikkelijk. Ik vind het knap dat jij er zelf niet echt meezit. :slightly_smiling_face:
Maar gewoon negeren en je gang blijven gaan lijkt me het beste. :slightly_smiling_face:

Had het zelfde probleem, maar uiteindelijk krijg je vanzelf wel vrienden joh!

Oh dit heb ik nu ook! Nouja, ik ga morgen kennismaken met mijn klas, en het zou me niet veel verbazen als ik geen vrienden maak. Verder zit ik wel bij wat mensen in de pauze, maar dat zijn niet echt vriendinnen. Dusja…

Het is niet dat ik geen vrienden heb, die heb ik wel, mijn beste vriend zit op die school, maar ik vind het gewoon een teken aan andere mensen zodat die kunnen zeggen ’ Kijk ze heeft alleen maar een jongen als vriiend hier op school ’

Je lijkt echt bij een meisje bij mij op school. Zij is ook altijd alleen op school, maar af en toe gaat ze met een jongen om.
Maar zij is verder ook nog al raar,
-in de eerste zij ze dat ze paarden belangrijker vond dan mensen
-ze was verliefd op een gymleraar en heeft hem dat verteld
-ze draagt geen make-up, heeft een staart in haar nek en rare kleding
-ze loopt altijd met een klassenboek onder haar arm

Maar ik denk niet dat jij zo bent haha.

Hahahaha dus jij zegt dat je ráár bent als je geen make-up draagt? Of als je je haar in een paardenstaart hebt?
Omg.

Klinkt wel bekend! Had ik vorig jaar ook op de havo. Gelukkig zit in nu op hbo, zijn meer ‘mijn’ mensen laat maar zeggen. Maar ik wou echt naar een andere stad, zodat ik niet dezelfde mensen tegen zou komen =)
Heb nu nog geen echte vriendinnen, maar ik probeer om met zoveel mogelijk mensen te praten enzo.
[oke hier heb je echt helemaal niks aan…]

idd. dat slaat echt nergens op.

Ze heeft ongekamde haren en dan heel laag in een paardenstaart. Het ziet er gewoon vies uit. En dat ze geen make-up draagt moet ze zelf weten, maar het zou haar wel mooier maken. Ze ziet altijd heel bleek enzo.