Alleen op reis

Veel reisorganisaties (zoals bv. Fox, Jongerentravel,…) organiseren van die Single reizen. Daarbij is het niet de bedoeling om een partner te leren kennen (zoals je misschien door de naam zou kunnen denken :stuck_out_tongue:), maar om “alleen” op reis te gaan, samen met andere mensen die ook “alleen” zijn. Dan kies je nog of je met hen optrekt of niet, maar je bent niet helemaal alleen en dat is misschien een iets geruster gevoel?
Ik zou zoiets wel doen als je wat verder op reis gaat, maar als je Brussel of Parijs doet niet.
Ik zou btw voor Parijs kiezen, ik ben zelf Belg en ik vind Brussel een verschrikkelijk onaangename stad. Het is er vuil en er is veel criminaliteit, en dingen zoals Manneke Pis zijn echt overrated. :stuck_out_tongue:

brussel zou ik niet heen gaan… ik ben dr een keer geweest en vond er echt helemaal niks aan… het is allemaal grauw en vies en wat vintagerocks zei, manneke pis is echt overrated XD
als ik jou was zou ik naar Berlijn of Parijs gaan, dat is niet heel ver weg maar zijn wel mooie steden + je kunt naar alletwee ook gewoon met de trein

Bedankt voor de reacties! Brussel ziet er op internet wel mooi uit… Is het vergelijkbaar met Amsterdam denk je? Want daar is het ook vies, maar toch een mooie stad.

Brussel is echt heel vies, veel erger dan Amsterdam. En ik vind het ook echt een vreselijk lelijke stad, vond er echt niks aan :stuck_out_tongue: Amsterdam vind ik ook echt niet leuk, maar Brussel overtreft alles! Ik zou dan zeker voor Keulen gaan (ook al ben ik daar nog nooit geweest, wel goede verhalen over gehoord XD)

Brussel en Parijs zou ik doen :slightly_smiling_face:

vindt iedereen brussel echt zo vreselijk? Ik vond het hartstikke leuk… :3