Alleen op reis

Ik ben in juni afgestudeerd en ik ga een jaartje werken. Ik wil alleen ook even genieten van de vrije tijd die ik heb. Maar omdat iedereen naar school moet en er dus niemand vrij is, denk ik erover om in mijn eentje (binnen Europa) een reisje te maken, een stedentrip ofzo. Ik ben nooit alleen op reis geweest, altijd met familie of mijn vriendje. Hebben jullie ervaring met alleen reizen? En denken jullie dat het leuk is om alleen een stad te gaan bezoeken of moet er echt iemand mee?
:pensive:

Volgens mij is het erg vermoeiend, want ja je wilt a-a-alles zien.

Met iemand erbij is het denk ik wel iets leuker, maar stedentripjes zijn erg leuk!!!

Maar ik heb geen ervaring, dus UP.

Het lijkt me heerlijk om er even alleen tussenuit te gaan.
Ik houd er helemaal niet van om alleen te zijn, behalve in het buitenland in grote steden. Dan niet op het strand ergens ofzo, dat vind ik leuker met vriendinnen, maar in de stad ben ik liever alleen. In Nederland zelf heb ik dat overigens minder…
Naja, dat vind ik dus ;p
Maar het ligt er denk ik ook aan hoelang je gaat…
Voor een week lijkt het me leuk, maar niet veel langer.
En als je 's avonds gewoon even de deur uit gaat kun je zo nieuwe mensen leren kennen, sounds great, doesn’t it?

Lijkt me best eng, maar ook wel tof. (: Ik zeg doen!

Lijkt mij heel leuk. Ik heb er over nagedacht om voor een half jaar tot een jaar naar Zuid Afrika te gaan. Helaas mag ik dit niet van mijn ouders (wat ik wel snap). Ik moet ook eerst vind ik zelf een rijbewijs hebben beter de taal leren spreken. En nou ja dat soort dingen. Ik weet niet hoelang je wilt gaan? Maar het lijkt mij erg leuk om alleen op reis te gaan! Maar inderdaad niet te lang. Ik zou dan nog vrijwilligers werk gaan doen en dan leer je zo ie zo mensen kennen bij het bedrijf waar je werkt.

Dat dus.

Ik ben deze zomer alleen met een vriendin op vakantie geweest.
Was echt geweldig, omdat je dan zonder ouders en zonder regels daar bent (: