Alleen op minicruise

Gister heb ik bij mijn bestelling van Zalando een bon gekregen voor 1 gratis persoon op de minicruise van DFDS Seaways. Als ik het goed heb gelezen staat er dat je ook alleen kan gaan en dat je dan met 3 anderen een hut deelt. Aan de ene kant lijkt het me leuk maar aan de andere kant twijfel ik heel erg. Heeft iemand van jullie dit al eens gedaan? Hoe Beviel het? en zou jij het doen of niet?

Mmh, ik heb altijd behoefte aan gezelschap en ik houd er niet van om alleen weg te gaan, zeker met dit soort ‘vakanties’. Dus nee, ik zou het niet snel doen.

Ja, ik zou het doen. Die 3 anderen zijn toch ook alleen, kan je nieuwe mensen leren kennen :slightly_smiling_face:

Ik ben naar New Castle geweest met DFDS Seaways, niet in mijn eentje overigens. Ik weet niet waar jij naar toe zou willen? Maar ik zou deze reis niet in mijn eentje doen. Er zaten op de heen en terug reis veel Engelse die hun vrijgezellenfeesten houden en heb een aantal keer ook veel geschreeuw gehoord in de nacht door ruzies. Er loopt wel bewaking en alles rond maar zou mezelf niet prettig voelen in mijn eentje én bij vreemde op de kamer in deze omstandigheden.

^Deze reis is ook naar New Castle. Oei, dat klinkt niet echt fijn. Was jij met een vriendin?

Ik zou het gewoon doen. Je kunt ontzettend veel nieuwe mensen ontmoeten zo. Zelf slaap ik ook altijd in hostels dus een kamer delen op een schip zou mij ook niet uitmaken.

Nee ik was met mijn moeder en oma’s haha. Het is verder wel een leuke reis hoor en het eten is ook goed etc. Maar ik denk dat het wel leuker en fijners is om met nog een iemand te gaan. De kamers zijn namelijk ook zo klein dat je daar niet gemakkelijk de hele reis zit. Zijn verder wel meerdere restaurants en pubs op het schip aanwezig.

Mij lijkt het eigenlijk wel leuk.

Ik heb ook wel eens zo’n bon gehad en ben er dus mee naar Newcastle geweest, met een vriendin. Maar wat hierboven staat had ik dus totaal niet, haha. Bij mij was het juist best rustig, vriendelijke mensen, geen ruzie, etc.

Zou het persoonlijk niet in m’n eentje doen omdat ik graag wat gezelschap om me heen heb, ook als je daar een dag in Newcastle rondloopt, maar als je je in je eentje goed kan vermaken; waarom niet? Wie weet wat voor leuke mensen je leert kennen!

Oh dat lijkt mij juist geen fijn idee, je kamer zo delen met een vreemde… Maar als je op die manier het leuk vind om nieuwe mensen te leren kennen, want het is alleen voor het slapen daar op de kamer. Want de ouders van mijn vriend hadden ook die mini cruise en waren alleen op de kamer voor het slapen omdat het zo klein en benauwd was.

Ik zou gaan.

Dit allereerst, en daarnaast ben ik zelf ook met deze maatschappij naar Newcastle geweest en vind dit nou niet een plek om alleen te zijn. Naast het schip zou ik ook niet alleen in Newcastle willen zijn, veel is er niet te doen daar behalve het winkelcentrum en ik winkel toch liever met een ander.

Dat weet je niet, het kan best een gezelschap van 3 mensen zijn.