Alleen onderaan krullen?

Ik heb dus altijd al krullen gehad, maar de laatste tijd zitten ze helemaal onderaan (aan het uiteinde, zeg maar) en dat vind ik echt ongelooflijk lelijk. Nu is het niet (meer) opgeknipt in laagjes maar binnenkort ga ik naar de kapper en het weer laten opknippen. Dan zou het opgelost moeten zijn. Het probleem is: ik wil mijn haar laten groeien. Ook al knip ik het dan op in laagjes, uiteindelijk ga ik weer eindigen met krullen onderaan. Weet iemand misschien hoe ik hier iets aan kan doen? Ik geloof eigenlijk niet echt dat er iets aan gedaan kan worden, maar goed, ik kan maar proberen…

foto?

Als je je haar laat groeien zakken je krullen uit want dan wordt het zwaar, dat heb ik namelijk ook.

Je kunt het misschien stijlen?

Of krullen ><

:’) Ze wil toch juist overal krullen?

OT: Laten uitdunnen bij de kapper misschien? Moet je wel een GOEDE kapper hebben, die verstand heeft van jouw haarsoort.

Je kan silicone en sulfate vrij wassen proberen.

haar knippen, zwaartekracht.

Je haar laten uitdunnen, hoe langer je haar word, hoe zwaarder het word, hierdoor gaan je krullen juist uitzakken.

Ja ik keek niet goed hihi

Het is me niet helemaal duidelijk wil je uiteindelijk je haar
helemaal in krullen? Of gewoon stijl? Dan is er de ideale uitvinding;
de stijltang. Ghehe ;3 Ik weet het verder ook niet, je kan altijd een
pruik kopen. Nee dat is flauw, ehm een goede kapper kan je de beste
raad geven i guess? :ok_woman:

dit probleem heb ik dus ook, bij mij is het vanboven stijl en pas iets boven mn schouder gaat het krullen en mn haar komt ongeveer tot aan mn borst…
Want ik kan het wel tot aan mn schouders laten knippen maar dan ben ik bang dat al mn krullen misschien weg zijn, Misschien iemand nog tips…

Eveline, ik denk niet dat je krullen weggaan als je het afknipt, hoor. Dan is je haar weer een stuk minder zwaar en dan zal het overal krullen. Denk ik, kben geen expert. :stuck_out_tongue:

Oke, bedankt voor de tips. Ik ga het gewoon heel erg laten uitdunnen en eens kijken voor die silliconenvrije shampoo. (:

Ohh, niet uitdunnen! Daar worden krullen zo pluizig van…

Ik heb ook krullend haar, en de krullen werden steeds grover toen ik mijn haar liet groeien tot mijn onderrug. Er is niet zo veel aan te doen, je haar is gewoon veel zwaarder als je het laat groeien en dan verdwijnen ze bovenop.

Ik snap het niet goed, je kan het toch ook laten groeien en het blijven opknippen zodat je krullen blijven?

Okee dankjewel :slightly_smiling_face: Maar moeten krullen eigenlijk ook op een speciale manier worden geknipt? :blush: Want mijn kapster knipt ze gewoon, net zoals ze mensen met stijl haar knipt, Dus ik weet niet of je het op een andere manier eigenlijk moet laten knippen :blush:

Same problem: Oplossing, is er wel maar vrij prijzig. Er bestaat een speciale kniptechniek: curlsystem (curlsys) Bij deze kniptechniek wordt je haar in vlakken verdeeld en de haren heel precies met een speciale schaar geknipt. Het is heel onbekend en als je dus mazzel hebt zit er een kapper in jouw omgeving die aan deze techniek doet. Je moet namelijk als kapsalon dan speciale aanvragen doen om deze techniek te mogen gebruiken, de ‘‘uitvinder’’ geeft ook die cursus.

Nou wat is het resultaat? Je krullen ‘‘krullen’’ mooier. Je krullen beginnen dus ook wat hoger, meer bij de haaraanzet dus. Ik heb vrij lang haar, dat ook alleen aan de onderkant krult. Mijn haar is niet vanaf de wortel krullend, maar het komt laat ik zeggen in de buurt.

Ojaa, ik legde ¤44 neer voor een uur durende knipbeurt.

Bedankt voor de tip! :bowing_man: Hopelijk hebben ze hier dat ergens in de buurt :slightly_smiling_face:

Niet uitdunnen! Sowieso niet daar gaat het inderdaad erg van pluizen.

Heb je het in laagjes? Eerst had iemand ook alleen onder krullen maar toen knipte ze er laagjes in en had zo overal mooie krullen