Alleen naar sportschool...

Hai!

Ik wil heel graag naar de sportschool, maar ik ken niemand in de buurt die met me mee wil.
Het lijkt me veel gezelliger om samen met iemand van mijn leeftijd te gaan.
Heeft iemand tips? Of is er iemand in de buurt van Nijkerk die rond de 16 jaar is en ook naar de sportschool wil(denk het niet, maar proberen kan geen kwaad, toch?)

X

Gewoon muziekje op en gaan, is helemaal niet raar!

Sporten doe je voor jezelf, niet voor een ander. Gewoon muziekje aan en gaan met die banaan! (alleen dus)

Huh, het is toch normaal dat je alleen gaat?
Of nja, dat doe ik toch. Als ik daar sta te zweten en te puffen heb ik echt geen behoefte om met iemand te praten of zo

Bedankt allemaal…
Ik denk dat ik dan maar gewoon alleen ga. Misschien kom ik wel andere mensen van mijn leeftijd tegen.

Mp3 in en gaan! Ik ging ook altijd alleen, geen puf om én te sporten én te praten… Dus is echt niet raar :slightly_smiling_face:

En als je een beetje sociaal bent aangelegd, dan zul je vanzelf contact krijgen met andere mensen.
Ik sport zelf met mijn vriend samen en zelfs wij ontmoeten leuke mensen in de sportschool!

Alleen gaan is helemaal niet erg hoor.
Ik ga ook meestal alleen en als je vakee gaat leer je vanzelf mensen kennen waar je af en toe een praatje mee maakt.
En tja ik woon in amersfoort … is netwat te ver voor je denk ik. Maar ik vond de eerste keer het lastigste maar daarna vond ik het geen probleem meer

ik vind/vond het ook altijd heel erg om alleen te gaan ik voelde me dan altijd zo aangekeken omdat ik echt in zo’n mannensportschool zat.
maar inderdaad, muziekje op en gaan of je kan gezellig een vriendin meevragen en zeggen dat ze een proefles doet.

Als je alleen gaat kan je ook gewoon lekker je eigen tempo bepalen! En inderdaad muziekje op en gaan! :slightly_smiling_face:

Sporten doe je voor jezelf en je kunt op je eigen tempo. En als ik echt sport, ben ik meestal niet in staat om met iemand te praten. Gewoon gaan!

Oh ik ga liever alleen :slightly_smiling_face:
Uiteindelijk heb je toch geen maatje nodig? Door al dat gehijg is praten ook moeilijk. Muziekje op en gezellig samenzijn met jezelf :wink:

Ik ben een tijdje met vrienden gegaan en die wilden na een halfuur al weg, dus dat doe ik nooit meer :stuck_out_tongue: