Alleen naar een concert

Hoi, woensdagavond wil ik graag naar een concert in het Ziggo Dome, alleen wil niemand met mij mee. Ik zit nu heel erg te twijfelen of ik alleen zal gaan. Heenweg is geen probleem met ov, maar terugweg is toch al wel laat en gurige types hier. Het concert lijkt me zo gaaf! Maar is het wel leuk alleen, en zitplaatsen ook? Hebben jullie hier ervaring mee?

Ik ben wel eens alleen gegaan (naar een wat minder grote zaal trouwens, dat wel) en eigenlijk vond ik het totaal niet erg :’) Als het concert begint hoef je toch niet te communiceren o.i.d. (en doe je dat wel, dan hoor je ook niet naar een concert te gaan), dus het is helemaal niet raar om alleen te gaan.

Gewoon gaan. (Je gaat naar Maroon 5 denk ik? Dan al HELEMAAL gaan) maar zorg ervoor dat je weet welke trein je moet nemen en dat je dan ook op tijd op het station bent.

Ik zou inderdaad gaan en op de heenweg zullen er vast en zeker mensen zijn van het concert die dezelfde route moeten nemen. Dus ik zou je ogen goed open houden en alert zijn op iedereen om je heen haha!

Daarbij zou ik erop letten je telefoon goed opgeladen te hebben, dat zal jou ook een veilig gevoel geven. En wellicht een paar mensen van op de hoogte stellen dat je die dag naar een concert gaat. Ik zou mij daar iig prettig bij voelen.

Ja daar wil ik wel naartoe inderdaad!! Lijkt me zo gaaf.

Maar ik twijfel vooral over de terugweg. Het is 11 uur afgelopen en ik moet dan terug naar Almere alleen. Dat is ongeveer een uurtje reizen met sowieso een overstap en dan moet ik op het station almere centrum hier nog wachten en hier is het nou niet echt prettig en ik kan helaas ook niet opgehaald worden.

Ik zou ook naar Maroon 5 gaan, maar had ditzelfde probleem. Zou eerst met iemand meereizen, maar dat ging niet meer door en daardoor mocht ik niet meer van mijn ouders. :")

Scheelt in ieder geval dat je toch niet in dezelfde trein als mij had gezeten haha, anders baalde ik nog meer. Ik werd namelijk gehint naar dit topic en precies op dat moment had ik mijn ticket verkocht.

Succes!

Ik bedoel het niet slecht haha, maar waarom heb je hier niet eerder aan gedacht?

Kan je niet iemand bellen terwijl je daar wacht?

^Nee, dat is rond half 1 's nachts en dan is niemand meer wakker die ik ken helaas.

@Ietsj, ik heb nog geen kaartje maar kan het overkopen van iemand.

Oh dat is jammer zeg! Zou wel handig en leuk geweest zijn.

Misschien ergens logeren(girlscener,hotel) en de volgende dag terug gaan?

Ik denk dat je het groter maakt dan het is.
Ik heb stage gelopen in Almere-buiten en moest ook 's avonds met de trein. Ik vond het ook maar niks maar het is altijd goed gekomen. Het was dan wel een ander tijdstip dan half 1, maargoed…

Ga gewoon in het licht zitten en hou je telefoon bij je, er zal vast niks gebeuren op het station!

Je kunt ook iets eerder bij het concert vertrekken eventueel?

Ik denk niet dat je de enige bent die terug moet naar almere met de trein vanaf het concert. Ik zou het gewoon doen!

Gewoon doen. Ik ben een keer alleen naar een concert gegaan, en toen moest ik na 11en ook nog van R’dam terug naar Maastricht met de trein, ging prima. Trein station’s zijn relatief veilig, ook 's avonds.

Ik ben toch maar niet gegaan, durfde het gewoon niet aan om hier snachts op het station te staan. Vind het overdag soms al niet prettig.

Slotje aangezien het al geweest is