Alleen naar een concert

Haii.
Ik vroeg me af; Zijn jullie wel eens in je up naar een concert geweest? En zo ja, hoe was dat? En ook: wat vinden jullie daar van?

Ik heb volgende week een concert ( en sowieso altijd al een muzieksmaak die regelrecht tegenover die van mn vriendinnen staat…) waar niemand van mn vriendinnen heen wilde. Ik heb toen impulsief wel een kaartje gekocht. Denk dat ik het zelf niet erg vind om alleen te gaan. Ik hou van alleen zijn en ben niet totaal socially ongemakkelijk ofzo en denk dat ik dan lekker in t concert kan opgaan. Maar ik ben toch stiekem een beetje bang dat mensen me als sneu of zielig oid gaan bestempelen. Dus wat vinden jullie er van en zouden jullie t overwegen om ooit alleen te gaan etc?

Nah ik denk niet dat mensen je als sneu of zielig gaan bestempelen! Dat doe ik tenminste niet. Ik ben nog nooit alleen naar een concert gegaan. Maar ik ga volgend jaar wel alleen naar Madrid en Liverpool voor een concert, scheelt wel dat ik daar anderen tref maar die hebben alsnog andere plekken dan mij bij het concert.

Ik denk eigenlijk dat je lang niet de enige bent gewoon lekker van het concert genieten! Waarschijnlijk maar je in de rij nieuwe vrienden waardoor je uiteindelijk toch niet meer alleen bent!

Ik ga best vaak alleen naar concerten. Ik heb gewoon vaak geen zin om anderen mee te vragen, bijvoorbeeld omdat ik vaak vroeg wilt gaan en vrienden van me bijvoorbeeld niet. Ik vond het eerst ook lastig om te zeggen dat ik alleen ging, ook met de reden dat ik dacht dat mensen me zielig en vriendloos zouden vinden haha. Maar uiteindelijk blijkt dus dat anderen het juist stoer vinden, omdat ze het zelf niet zouden durven. Ik vind mezelf helemaal niet stoer, maargoed haha. Ik hoor de laatste tijd ook steeds vaker dat mensen mijn leven maar supergaaf vinden en dat ik een blog bij moet gaan houden omdat bepaalde mensen dat interessant lijkt om te lezen. (oké, whut? mijn leven is helemaal niet interessant ik doe gewoon de dingen die ik wil hahah)

Anyway, ik dacht eerst ook zo als jou en uiteindelijk is het alleen maar positief uitgepakt. En zelfs al had het niet positief uitgepakt, gewoon gaan!! Wil je in je leven doen wat jij wilt of wil je je laten beïnvloeden wat anderen willen? Zo dacht ik namelijk bij het maken van mij beslissingen.

Ik hoop dat ik je genoeg redenen gegeven heb om het gewoon te doen haha.

Ik ben sociaal niet zo super met vreemden dus ik zou het zelf niet zo snel doen.
Maar ik heb vaak genoeg mensen gezien die alleen gingen, niemand keek ze raar aan en meestal zag ik wel dat ze later wat aansluiting hadden gevonden bij andere mensen.
Als jij je er goed bij voelt zou ik het gewoon doen!
gaat zeker over die van The 1975 haha

Ja meerdere keren alleen gegaan, is gewoon heel oké :slightly_smiling_face: eerst is wel van: ok iedereen is samen fml
maar dat moet je gewoon vergeten en je komt toch alleen om naar muziek te luisteren fuck iedereen :’)

Gewoon lekker gaan! Ik ga sowieso niet zo vaak naar concerten dus ben nog nooit alleen geweest maar ik vind dat je je niet moet laten tegenhouden door wat een ander misschien zou denken. De meeste mensen denken er namelijk helemaal niet eens iets bij hoor als iemand alleen naar een concert gaat, ik ten minste niet. Beter dan dat je het maar helemaal aan je voorbij laat gaan dan, denk ik dan.

Ik ben zelf nog nooit alleen naar een concert geweest, maar als het een keer zo uitkomt dat ik niemand heb om mee te gaan, zou ik dat wel gewoon doen. Ik ga dan echt niet mijn favoriete artiest ofzo missen!
Ik zie zo vaak mensen alleen staan bij een concert en ik let niet eens op hen, dus ik vind ze al helemaal niet zielig :’)

Thanks guyss!
Sorry ik dacht dat er niemand gereageerd had haha.
Maar ik ga inderdaad gewoon lekker. Wat jullie ook zeiden; ik wil mn favo artiest er echt niet door missen, zeker niet door de mening van anderen oid. Gewoon iets nieuws proberen :grinning:!