alleen naar een concert

hey!

ik heb een kaartje gekocht voor het concert van One Direction. maar het is nog niet zeker of ik met een groep kan, omdat ze er nog over na moeten denken of ik mee kan, ivm het vervoer. dus er is een kans dat ik alleen zou moeten gaan, het probleem is… ik ben 15 en ik woon in Limburg. mijn ouders willeen absoluut niet dat ik alleen ga, dus ik heb nu een groot probleem als ik niet meemag met die groep waar ik het over had.

weten jullie wat ik moet doen?

Wat een stomme vrie4ndengroep dan…
maar ehm kan je niet met de trein en dan met een ouder/zus/kennis erbij?

Kun je niet gebracht en gehaald worden door je ouders en dat je bij het concert gewoon met je ‘groepje’ bent?

ja idd!
het is op een doordeweekse dag, dus meeste moeten werken… :frowning_face:

heb je geen broer/zus die meekan? :
echt stom dit haha…

dan zou ik moeten kijken of ze mee wil haha
jaa nogal!!

daar gaan mijn ouders denk ik weer een probleem van maken ;/

Je ouders lief aankijken? Een week koken/vaatwasser uitruimen blabla als dank?

Doen ze vast wel denk ik, zijn tenslotte je familie en ze gunnen het je vast wel
en anders geef je ze er eten voor

maar ik vind het wel echt een kutstreek van dat groepje :’)

haha jaa hopen dan maar!

jaa nogal, eerste zeggen ze tuurlijk mag je met ons mee, dus ik extra een kaartje vooraan kopen om bij hun te kunnen staan, en dan zeggen dat het niet gaat, omdat er niet genoeg plek is in de auto…

echt gierig :’)

Wow wat lullig! Echt als ik in Limburg had gewoond had je zo met ons kunnen gaan.

Aawh das echt balen…weet je al of je broer/zus meekan?

Je kunt toch alsnog met hun bij het concert zelf zijn? :’)
Alleen reizen kun je niet met ze samen.

Die meiden moeten je gewoon niet buitensluiten, ga dan ipv met 1 volle auto, met 2 halve volle auto’s? Ik ga met mijn beste vriendin, die ik echt al 8 jaar ken, maar er was nog een ander meisje die niemand had om mee te gaan, en nu mag ze met ons mee, ook al hoort ze er niet echt helemaal bij, omdat m’n beste vriendin en ik al zolang kennen en dit al een jaar gepland hadden, en dat andere meisje kwam er een week geleden mee. Maar zij wilde ook zo graag gaan, en directioners zijn directioners, die laat je niet alleen naar een concert gaan, verzin er iets op! Want dit is echt niet eerlijk voor je :frowning_face:

Ja dit idd. Al weet ik niet of ze daar nog zin in heeft na zo’n lullige actie :’)
Plus ze is 15 en ik kan begrijpen dat ze dan niet zover alleen mag reizen.
Hopelijk vind je iemand om met je mee te gaan!