Alleen naar concert

Ik ga dus naar het 5sos concert, alleen had ik niet echt eerst bedacht om iemand mee te nemen. Nu heb ik al een ticket gekocht, maar ik heb nogal spijt dat ik niemand mee heb gevraagd. Ik vind het nogal awkward om helemaal alleen naar een concert te gaan. Wat moet ik nu doen?

Is totaal niet awkward! Ben ook wel eens alleen geweest en was juist wel leuk!

Is helemaal niet awkward hoor! Dat dacht ik de eerste keer ook, maar nu ga ik vrijwel naar elk concert waar ik heen ga alleen. Ik ga ook alleen naar het 5SOS concert, maar vaak zijn er erg leuke mensen in de rij! Vorig jaar was ik ook alleen, maar er zat een heel aardig meisje naast mij waar ik mee heb gepraat tot dat het begon. Je bent echt niet de enige die alleen gaat, dus maak je maar niet druk. Je bent er allemaal voor hetzelfde, dus het is heel makkelijk om even een praatje te maken.

Ik ga eigenlijk ook bijna altijd alleen naar concerten. Ik vind het helemaal niet vervelend ofzo, je komt er toch voor de muziek en niet om met mensen te praten. Hoewel het natuurlijk wel leuk is om nieuwe mensen te leren kennen. En iedereen is er voor dezelfde artiest, dus een gesprek met iemand beginnen is vaak ook niet zo moeilijk!
Ik vind het eigenlijk heel prettig om alleen te gaan, kan je gewoon een beetje je eigen ding doen. Je kan overal staan, je kan vertrekken of blijven wanneer je wilt.
Met iemand anders is natuurlijk ook heel leuk en heeft ook z’n voordelen, maar ik laat me er niet door tegenhouden als ik niemand kan vinden om mee te gaan :slightly_smiling_face:

Grappig om te lezen hoeveel mensen er eigenlijk alleen naar een concert gaan. Ik heb zovaak kaartjes voorbij laten gaan omdat er niemand mee kon of dezelfde band leuk vond, en ik niet alleen durfde haha.
Vinden jullie het dan niet jammer dat je niemand hebt om het mee te delen enzo?

Alleen naar een concert gaan is echt niet erg! Ik praat tijdens een concert toch met niemand, zonde van het concert, en in de rij staan bijna altijd wel mensen die een praatje willen maken. Ook gewoon groepjes enzo, ik praat zelf ook vaak met anderen ook al ben ik niet alleen :slightly_smiling_face:

Is niet erg!! Ik heb het ook een keer gedaan. En met iedereen waarmee je staat heb je 1 ding gemeen: Degene waarvoor je naar het concert gaat, dus genoeg om over te praten. Het is juist erg leuk!

Ja natuurlijk is het leuker als je iemand hebt om het mee te delen, maar ik zou nooit om die reden niet naar een concert gaan.

Ik ben alleen geweest en ook met vriendinnen. Alleen vind ik heel leuk als t niet anders kan en er is niks raars aan!

Ik ga heel vaak alleen naar een concert (maar goed, dan ben ik aan het ‘werk’), maar dat is helemaal niet zo heel raar hoor. Je kunt daar gewoon een praatje maken met mensen.