Alleen na relatie

Na 2.5 jaar is mijn relatie stuk gelopen. In mijn relatie vond ik het heerlijk om alleen te zijn s’avonds. Lekker doen waar ik zelf zin in heb. Nu heb ik volgende week tentamens, en daarna 2 weken vrij. Wat moet ik in hemelsnaam die 2 weken gaan doen? Afleiding zoeken zegt iedereen. Echter heb ik geen echte vriendengroep maar allemaal losse vriendinnen. Ik ga daarom ook niet zo veel uit, en als ik uitga is dit 1x per 3 weken/maand.
Hebben jullie tips om over je relatie heen te komen?

Ik zou eens met die losse vriendinnen afspreken! Gezellig te winkelen, terras, film kijken met chocolademelk, spelletjesavond, zoiets. Nu zijn het misschien nog losse vriendinnen, maar als je er meer moeite en tijd in zou steken worden het misschien wel echt goede vriendinnen :slightly_smiling_face:
Voor de rest; iets creatiefs? Zoek leuke projectjes op! Ik heb destijds in mijn zielige depriperiode mijn hele kamer geverfd en daarna meubels opgeknapt, en man heb het nog nooit zo druk gehad :slightly_smiling_face:

Gewoon idd met hun afspreken, uitgaan hoeft toch niet altijd in een groep?
Ga leuke dingen doen, dingen die hierboven ook genoemd worden!
Sterkte!

Je kunt inderdaad gewoon met die losse vriendinnen afspreken, als je nu elke keer met een andere afspreekt kun je al eventjes vooruit, toch? Je kamer pimpen is ook een goede!

Ik ken het. Mijn relatie van bijna 3 jaar is deze week ook uitgegaan en hij gaat elke avond wel bij iemand chillen. En ik zit elke avond beetje op de bank te niksen.
Heb zelf ook maar 2 echte vriendinnen en voor de rest zou ik niet weten wie ik zou moeten vragen, want heb wel zin om zaterdag even uit te gaan… Maar mijn vriend en ik hadden veel dezelfde vrienden en nu het uit is, gaat hij ze allemaal bij langs dus is beetje raar om een dag later ook met hun af te spreken :confused:

Afspreken met ons appgroepje :grinning:

ik ging toen mijn relatie over was heel veel sporten

Jaaaaaaa :slightly_smiling_face: