Alleen met kerst.

Ja, kerstavond is een familiemoment. Bij ons dus niet.
Maar ik heb geen zin om voor de tv op de bank te liggen en m’n familie te vervloeken.
Dus ik zoek wat dingen die ik kan doen , zodat ik toch nog plezier heb :slightly_smiling_face:
Ik dacht al aan een taart bakken en alles zelf opeten.
Nog ideetjes?

haha da’s een goeie
ga uit! bij ons zijn er veel kerstfeesten namelijk.
of ga werken, zoals ik :stuck_out_tongue:

Join the club girl.

Ik heb ook niks te doen.
We gaan de hele kerstperiode niet naar familie, want ze hebben vast al wat beters te doen met hun vrienden.

Ja hier zijn dus geen kerstfeestjes. En al m’n vrienden blijven thuis bij familie.

pff ja m’n ouders ook…

kan je niet bij een (hele goede) vriendin kerst vieren? En anders maak je het zelf lekker gezellig :slightly_smiling_face: (kaarsjes, lekkere zelfgebakken koekjes en een spannende kerst film of boek) Of maak een complete kerstmaaltijd voor je ouders!

Heb je geen beste vriendin waarmee je kerst kan vieren bij haar ouders? Ik geef speciaal voor mijn beste vriendin een nieuwjaarsfeestje omdat ze anders alleen is met oud & nieuw.

Bij mij thuis komen met kerst mijn oom, opa en oma maar voor de rest heb ik ook helemaal niets te doen…
Upje dan maar.

Gelukkig, eidelijk iemand die dat ook heeft. Bij ons is het dus daarom helemaal mis gegaan met oud&nieuw vorig jaar. Dus ik ga dit jaar lekker naar vriendinnen. Dat is het gezelligst van allemaal.

Als je niet uit kan of niks met vrienden kan doen…
Inderdaad een taart bakken. Of een hele high tea voor jezelf! Ga je met een pot thee op je kamer zitten. Gezellig je kamer versieren met lichtjes en kerstboompje enzo. Leuk filmpje op ofzo :slightly_smiling_face:

Ga foto’s van jezelf maken?