Alleen met jongens weg, doen?

Binnenkort komt er dus een concert waar ik heeeeeeeeeeel graag naartoe wil en nu is het zover. Maar ik zit met 1 probleem, geen 1 van mijn vrouwelijke vriendinnen is van plan te gaan. Of ze vinden het te duur, of het muziek is nix voor ze. Er gaan wel een aantal jongens die ik goed ken, waar ik ook wel goed mee kan opschieten, naartoe. Hun zijn echt de enige van mijn vriendenkring die er gaan. Het zijn 4 jongens, heb ze al verteld dat ik ook mee wil, ze vinden het geen probleem.

Maar van de andere kant vraag ik mij nu af of het wel allemaal verstandig is/ waard is. Want stel ik ga, dan duurt het hele tripje sws 2 dagen. Dat is niet het probleem. Ik ben nog nooit eerder op stap geweest met alleen jongens, het zijn allemaal aardige jongens en wel te vertouwen maar hoe gaat het eraan toe op zo’n concert eigenlijk? Want ik drink verder ook niet, nog nooit een zip gehad…heb ook geen zin om daar in mijn eentje als enigste meisje te staan met 4 (eventueel) dronken dudes. Ik ga ze nog wel ff vragen, maar wou weten hoe jullie erover denken. Ik wil niet dat 1 van hun of hun alleemaal het gevoel hebben dat ze dan misschien niet kunnen drinken ofzo door mij. Snapje?
Dus ja het enige is waar ik mij beetje zorgen om maak is het drankgedrag dan, niet dat ze zwaar aan de drank zitten ofzo…maar het hoort toch wel bij zo’n gelegenheid.

Ik ben een keer drie dagen op vakantie geweest met 6 jongens en verder geen meisjes. Gelukkig had ik het geluk dat daar sowieso twee jongen van niet drinken. En ik heb het heel erg naar mijn zin gehad!
Dus ik denk dat je dat inderdaad even moet vragen aan de jongens, wat ze van plan zijn qua drinken. Dat is voor ons lastig in te schatten.

Het enige wat mij tegen zou houden, is inderdaad hun drankgedrag. Dat zou je inderdaad gewoon even moeten vragen dan!

Verder lijkt mij dat als je het normaal gesproken gewoon goed met ze kan vinden, dat nu ook wel moet lukken :slightly_smiling_face: Ik zeg: gaan, dus!

Gewoon doen! Dan ben je ook weer een ervaring rijker! En vraag het idd als je onzeker bent over hun drankgebruik!

vaak uipen mensen ich niet hèlemaal dronken op festivals(zo ver ik weet) want als je lam bent kan je er niet goed in mee gaan enzo.

ik ga meestal alleen met jongens uit… ( me vrienden)
heb helaas niet zoveel vriendinnen maar kan het met hen prima vinden,
en denk dat ‘‘zuipgedrag’’ op festivals/concerten wel mee valt
je komt tenslotte voor de muziek en anders verpest je het feest voor jezelf

Dit dilema heb ik dus ook,wij hebben een vakantie geboekt en mijn beste vriendin zou mee gaan maar die heeft nu dus afgezegt en nu ben ik alleen over met 4 jongens en geen van mijn vriendinnen wil mee dus ik ken je probleem haha

ben je niet vaker met ze uit geweest? naar een discotheek ofzo?
hoe was hun drankgedrag toen?

Als je de jongens kent met uitgaan, dan weet je hoe hun dronk is.
Een concert is gezellig en plezierig. Muziek, juichen en soms een drankje.
Ze controleren streng of je mag drinken, dus dat kan misschien helpen in je keuze.
Als je het toch niet vertrouwt, omdat je jezelf niet prettig voelt bij de situatie, dan moet je niet gaan, hoe zonde het zou zijn.

Hangt misschien ook een beetje af van het soort concert waar je heengaat ofzo? Aangezien je zelf zegt “hoe gaat het eraan toe bij zo’n concert?”, moet je daar achter zien te komen :wink:

ik zeg doen! mijn vriendengroep bestaat ook voor een groot deel uit jongens, meiden gaan vaak niet mee en ik wel en dan heb ik altijd de tijd van me leven, lekker lomp hahaa ;p

Ik denk idd ook doen! Anders krijg je spijt…
En kun je niet van te voren nog met hun 4 uitgaan? Om te kijken of t leuk is.

Nope! ik ben nooit eerder met ze uitgeweest, ik mag niet eens uit…
Maar het is een hiphop concert, jayz&kanywest in antwerpen, best groot dus!!
Enn zo zie ik het dus ook! Van de ene kant omdat ik het niet wil missen, het concert…en van andere kant lijkt me een hele superleuke ervaring. Ik wil wel gewoon kunnen genieten binnen mijn eigen grenzen, thts all!

Gewoon gaan! Ik ben eerlijk gezegd bijna alleen maar bevriend met jongens en ga ook gewoon met ze uit! Zelfs als je niet drinkt, kan dat supergezellig zijn.
Daarbij wil je heeel graag naar dat concert toe, ga gewoon (: ! Als er echt iets fout loopt, kan je altijd nog terug naar huis gaan.

hoe oud ben je dan?

Gewoon gaan.
Het zal heus wel meevallen met hun drankgebruik en gewoon dus even navragen aan hun.

Ik ben 18+ zij 18/17…ik mag niet uit vanwege culturele redennen en drinken doe ik vanwege religieuze redennen niet. 1 Concertje als deze heb ik wel verdiend in al die jaren denk ik zo, haha. Maar bedankt! Ik zal ze wel ff naar vragen eerst en dn verder kijken!

lol, bestaan er ook mannelijke vriendinnen dan ? :stuck_out_tongue:
nee oke sorry, ik kan je niet helpen

lijkt me geen probleem toch? ik weet verder niet wat voor een meisje jij bent, of je een heel erg meisje meisje of meer een jongens meisje bent maakt heel erg uit. verder zou ik ze inderdaad gewoon vragen wat ze qua drank van plan zijn, en dan daaruit concluderen wat het beste plan is voor jezelf.

Gewoon gaan!