Binnenkort komt er dus een concert waar ik heeeeeeeeeeel graag naartoe wil en nu is het zover. Maar ik zit met 1 probleem, geen 1 van mijn vrouwelijke vriendinnen is van plan te gaan. Of ze vinden het te duur, of het muziek is nix voor ze. Er gaan wel een aantal jongens die ik goed ken, waar ik ook wel goed mee kan opschieten, naartoe. Hun zijn echt de enige van mijn vriendenkring die er gaan. Het zijn 4 jongens, heb ze al verteld dat ik ook mee wil, ze vinden het geen probleem.
Maar van de andere kant vraag ik mij nu af of het wel allemaal verstandig is/ waard is. Want stel ik ga, dan duurt het hele tripje sws 2 dagen. Dat is niet het probleem. Ik ben nog nooit eerder op stap geweest met alleen jongens, het zijn allemaal aardige jongens en wel te vertouwen maar hoe gaat het eraan toe op zo’n concert eigenlijk? Want ik drink verder ook niet, nog nooit een zip gehad…heb ook geen zin om daar in mijn eentje als enigste meisje te staan met 4 (eventueel) dronken dudes. Ik ga ze nog wel ff vragen, maar wou weten hoe jullie erover denken. Ik wil niet dat 1 van hun of hun alleemaal het gevoel hebben dat ze dan misschien niet kunnen drinken ofzo door mij. Snapje?
Dus ja het enige is waar ik mij beetje zorgen om maak is het drankgedrag dan, niet dat ze zwaar aan de drank zitten ofzo…maar het hoort toch wel bij zo’n gelegenheid.