alleen met hem omggg

ik heb net iets met een jongen en hij komt vanavond hier en we gaan met ze 2en, ik ben verlegen en weet niet echt waar we het over moeten hebben enzo? en wat moet ik zeggen enzo, helppp

Leer eerst maar eens normaal typen en er gebeurt niets zolang je dat niet wilt.

Je typt dat je net iets met hem hebt, je vind hem dan toch leuk? Serieus, je kan echt over vanalles en nog wat praten, er zal heus verder niets gebeuren.

Als ik uit je topictitel moet leiden, wil je het niets eens…

Als je er niet klaar voor bent om alleen met je eigen vriendje te zijn, ben je ook niet klaar voor de relatie imo :’).

ze zegt toch niet dat ze er niet klaar voor is ze vind het gewoon een beetje spannend en dat is toch best begrijpelijk maar geloof me wees gewoon jezelf dan komt alles goed!

Geloof me de eerste middag dat ik met mijn eeehm toen nog niet vriend afsprak was ik ook erg zenuwachtig. Achteraf viel alles heel erg mee en was het hartstikke gezellig. We hebben een paar uur gepraat terwijl ik zelf normaal ook hartstikke verlegen ben.

Everything is gonna be alright!! :upside_down_face:
Ik ben altijd zenuwachtig als ik mensen voor het eerst of weinig zie, ook als ik niet verliefd op ze ben, maar het is eigenlijk altijd helemaal goed gekomen!! Alles gaat vanzelf :kissing:

jemig wat reageren jullie lekker bot weer.

Joh als je verlegen ben kan dat best lastig zijn.
Ik was dat ook heel erg. maar geloof me. als je elkaar leuk vind zal t meevallen, en de verlegenheid snel verdwijnen :slightly_smiling_face:

ik zou voor de zekerheid een filmpje opzetten, zodat als het heel stil is of je weet niks te zeggen dan heb je altijd nog het geluid van de film en je hebt er een gespreksonderwerp bij! :slightly_smiling_face: succes!