Alleen met Gala.

Ik had geen idee waar ik dit moest neerzetten dus dan maar hier.
Ik heb vrijdag gala en zou met vrienden erheen gaan , hun zouden de auto regelen.
Nu gaan ze ineens met de Fiets, en omdat ik verder van school woon dan hun kan ik dat dus niet doen.
Mijn ouders hebben zelf een hele mooie oldtimer maar hun willen/passen niet erin.
nu moet ik dus Vrijdag alleen erheen, en dan voel ik me echt raar…
Sta je daar alleen in een jurk zonder vrienden…

Wat kan ik hier mee doen?

Kunnen jullie niet afspreken om op 1 bepaalde tijd bij de ingang af te spreken?

Voor school afspreken? Gaan jullie samen naar binnen.

Of je spreekt bij je vrienden thuis af en gaat achterop bij iemand?

Kan er niet 1 vriendin met jou mee?

Ik ga niet achterop, ik eb een lange jurk aan de achterkant met dun stof en dalijk is die nog kapot ook.
En niemand wil mee in de auto want ze willen ‘gezamelijk’

Als eerste wil ik even zeggen dat ik het een rotstreek vind. Maar heb je geen andere vriend/vriendin die je mee kan vragen? En anders zou ik met opgeheven hoofd alleen gaan!

Op een bepaald punt afspreken en dan samen naar binnen. Wel stom van je vriendinnen trouwens.

Wtf, Waarom laten ze jou dan alleen? Ik vind dat best egoïstisch. Maar zoals al eerder hier boven staat ^^, een bepaalde tijd voor school?

Ik vind 't vooral erg dat ik daar alleen sta, Als je de auto uit kmt worden al foto’s gemaakt en die komen op de Schoolsite. Sta je daar als Eindexamenkandidaat alleen.

Vriend van mij ging ook alleen heen… Wel meer mensen bij ons. Kun je niet zorgen dat jij wat later komt? Dat je vrienden er al zijn als jij aankomt, zodat je dan bij hun kunt staan?

Ja jongens vinden dat geen probleem om alleen te gaan.
Maar meisjes zie je eigenlijk nooit alleen naar gala gaan.

Nouja, dan niet voor school op een bepaalde tijd, maar naast je school? Zodat jullie er dan wel samen naar toe kunnen :slightly_smiling_face: ^

Kun je niet bij een vriendin blijven slapen? :slightly_smiling_face:

Je kan toch dicht bij school afspreken?

We moeten verzamelen bij school en via daar naar de Zaal *( geen idee waar ) en dat stuk kan ik niet lopen of Achterop. dus ik moet wel met de Auto.

Ik ga ook wel is alleen naar een gala hoor, maar je kunt toch idd dicht bij school afspreken?

Voel me al wat beter omdat een andere vriendin van me ook alleen naar Gala gaat met een Trike.
ik spreek af met ze bij de ingang dus… hoop alleen dat ze me neit dan ook laten stikken.

Wat een rotvrienden, ik zou gewoon in die mooie oldtimer gaan en als ze je laten stikken dan laat jij hen ook stikken! Spreek anders met die vriendin af die met die trike gaat voor de ingang, denk dat zij ook wel met iemand wil afspreken daar :slightly_smiling_face:

Je kan ook de fiets in de kofferbak doen en dan met de auto naar 1 van hun huizen gaan en dan met hun meefietsen? Dat je dan s’avonds daar weer opgehaald word door je ouders? (: