Alleen meedoen?

Heeei,

Ik zou dus met een vriendin meedoen aan kunstbende, met dans.
Ik helemaal muziek gemixt enzo,
En nu wil ze niet meer meedoen omdat ze dr geen zin in heeft.

Zal ik nu alleen mee doen?
Ik vind het namelijk wel heel leuk,
Maar ik heb ook niet heel veel zin om alleen op dat podium te gaan staan. :stuck_out_tongue:

jahoor als jij dat leuk vind en als je er goed in bent dan moet je zeker meedoen!

ja, als je dat echt echt leuk vindt, heb je het ervoor over.

Misschien kan je iemand anders vinden die met je mee wilt doen!

Kunstbende is trouwens heel erg leuk om aan mee te doen!

nee, niemand wil. :stuck_out_tongue:

ik denk ook dat ik gewoon mee doe, niet dat ik er goed in ben ofzo,
maar het is ook raar om het een maandje van te voren af te zeggen. :stuck_out_tongue:

ik zou gewoon meedoen!!
leuk toch?

Gewoon meedoen :wink:

okee, dank jullie wel. :slightly_smiling_face::slightly_smiling_face:

haha ik ben ook heel erg aan het twijfelen (om dezelfde reden) om in mijn uppie mee te doen met de talentenjacht xD paar jaar terug deed ik ook mee… en ik was zoooo zenuwachtig… nu is dat een heel stuk minder, maar dan nog heb ik geen zin om in mijn uppie op dat podium te gaan staan >_>

best wel lullig van die vriendin.
maar ik zou gewoon gaan :grinning:

Lullig van je vriendin. Kun je haar niet overhalen?
Anders zou ik het alleen doen, moet je eens zien hoe trots je op jezelf bent na de tijd!

kut vriendin. ga er gewoon voor :grinning: en anders vraag je iemand anders (:

Geen zin in? Wat een pussy, ze haakt gewoon af…
Maar je moet t gewoon doen als je denkt dat je het in je eentje ook kunt. :slightly_smiling_face:

jaa indd lullig,
ik had er ook nog gezegd dat ik het heel lullig vond, en dat ze het nu eigenlijk ook wel af moet maken, en toen deed ze weer mee, en toen toch weer niet. :S
maar als zij ergens geen zin in heeft gaat ze er niks aan doen, en daar heb ik ook niks aan. :stuck_out_tongue:
ik denk dat ik gewoon alleen mee doe. :slightly_smiling_face:
bedankt. :slightly_smiling_face:

gewoon mee doen en dan lekker tegen haar vertellen hoeveel plezier je wel niet hebt gehad! :slightly_smiling_face:
kunstbende is echt hardstikke leuk, neem wat vrienden mee om je aan te moedigen en dan komt het helemaal goed.

Ga gewoon lekker meedoen! is harstikke leuk en ik heb gehoord dat het altijd een super sfeer enzo is.

ja,als je het graag wilt :slightly_smiling_face:

Misschien stomme vraag, maar wat is kunstbende?:flushed:
Als je alleen durft zou ik gewoon alleen gaan.

kunstbende is een soort wedstrijd, waar je in allerlei categorieën mee kan doen, ofzoiets. :stuck_out_tongue:

k heb mn muziek al opgestuurd, dus ik kan nu niet meer terug. :stuck_out_tongue:
heel erg bedankt allemaal. :slightly_smiling_face: