Alleen maar jongens.

Hello.

Ik heb zaterdag een feestje van een hele goede vriend van mijn vriend, waar ik het ook heel goed mee kan vinden. Alleen… ik ben het enige meisje.
We blijven daar slapen en zondagmiddag gaan we weer naar huis.
Alleen eigenlijk vind ik dit best spannend omdat ik er bijna niemand ken en ik niet zo goed weet wat ik beter wel / niet kan doen.

Iemand tips?
xxx

Uuh just be yourself?

Gezellig toch, nmensen leren kennen! Anders neem je een vriendin mee?

Ben je van plan ze allemaal te versieren ofzo?
Je moet gewoon normaal doen, jezelf zijn enzo.

Waarom zou ik ze allemaal willen versieren? Ik heb een vriend die er ook bij is. Maar ik ben gewoon nogal verlegen en wil me niet heel de avond alleen voelen.

je hebt een vriend en die is er ook bij?! waarom zou je je dan alleen voelen?

Zijn z’n ouders wel thuis? Ik vind zoiets altijd een beetje verontrustend, haha. Maar er zal vast niks aan de hand zijn :grinning:

Gewoon jezelf zijn, en vind het een hele eer dat je uitgenodigd bent! Lijkt me een superleuke avond, dan kom je te weten hoe jongens denken haha.

Een feestje met alleen jongens is zò leuk. Ik heb een vriendengroep met enkel jongens en heb echt veel lol met hen. Gewoon spontaan en sociaal zijn, beetje meepraten over de jongensonderwerpen. Het zijn maar jongens, ze gaan je echt niet uitsluiten en achter je rug zeuren dat je saai bent.

Haha, idd. Een groep jongens vind ik persoonlijk nog veel leuker dan een groep met alleen maar meisjes :stuck_out_tongue:. De vriendengroep van mijn vriend bestaat uit bijna alleen maar jongens, maar hartstikke gezellig hoor :slightly_smiling_face:! Niks om je druk over te maken.

ik vind dat juist gezellig een feestje met alleen maar jongens, kan het altijd wel prima vinden met jongens dusja. gewoon spontaan doen en meepraten met hun enzo…

Ik vind het met jongens vaak veel leuker dan met meisjes. Tenminste niet van dat kattige gedoe, geroddel en ze hebben vaak leukere humor! (:

Ja, sommige zijn zó droog haha! OT: Wat hier overal gezegd wordt, gewoon jezelf zijn en spontaan doen. Jongens zijn ook maar mensen.

gangbangggg

wow,

ik dacht dat ik het enige meisje zou zijn die jongens leuker en aardiger vinden dan meisjes… :stuck_out_tongue:

xx(K)

gezellig!