Alleen in de bus:(

Morgen gaan we met een paar klassen naar amersfoort, naar landmacht, maar myn vriendin is ziek en ze komt morgen waarschynlijk niet, misschien komt ze. En dit heb ik al een x gehad, dan moet ik alleen in de bus. Want iedereen gaat dan al langs iemand. Dus nou heb ik echt geen zin in morgen. Wat moet ik doen?
xx

Ga bij andere vriendinnen zitten, dan klets je daarmee.
En er zit altijd wel íemand alleen.

gewoon op de stoeltjes naast andere vriendinnen of ervoor en gewoon gezellig meekletsen

Je vriendin vanavond bellen of ze komt,
komt ze niet, dan niet gaan…

ja heel slap. maarja. je kan ook met mensen voor of achter je praten?

hoelang moet je in de bus zitten? Halfuurtje ofzo is toch niet zo erg om alleen te zitten? Anders met de mensen voor of achter je kletsen of lekker iPod aan en naar buiten kijken?

rijden ongeveer 1,5 uur.;p maar dankje voor jullie tipsxD

Als je spontaan genoeg ben zou ik zeggen, spreek een onbekende aan en ga een praatje doen.
Als je niet spontaan genoeg bent, luister dan wat muziek, probeer bij een (vage) bekende te gaan zitten, slaap een beetje,…

Ik zou wel gaan =O! Ik heb op de terugreis vanaf Hongarije naar Nederland de hele weg naast iemand gezeten die ik niet kende xD. Was ook een schoolreis. Het was niet zo erg, want er waren genoeg mensen waarmee je kon praten. En op een gegeven moment kun je ook wel met de persoon naast je een gesprek beginnen =). Bovendien heb je vast genoeg te doen (muziek luisteren, tv kijken als ze die in de bus hebben, eten & drinken, spelletjes spelen).

Ik heb echt een hekel aan mensen die zo afhankelijk zijn van hun vriendin(nen)/vriend(en). Word volwassen, je vriendin zal niet de rest van je leven bij je zijn om je handje overal bij vast te houden. Ga gewoon alleen, er zijn veel dingen in het leven die je alleen moet kunnen doen.

Ik zat ook bijna altijd alleen in de bus. Vond ik veel relaxter, kon ik lekker ruim zitten en gewoon ff tijd voor mezelf.

Dat had ik nodigxD

aaah wat ben je zielig… jeetje wat maakt het uit je kan toch met de andere ook praten ga daar gwn beetje in de buurt zitte klaar…

je kan overdrijve… en om hier een topic van te make…

zelfvertrouwe meid! je kan het best zonder haar

Als ik daar mee zit, mag ik toch wel een topic maken? En ik ben nu al heel erg geholpen, dus ik vind het fyn om er een topic van te maken;p

Ga gewoon naast een andere vriendin of klasgenootje zitten. Er zit toch wel altijd iemand alleen, en je kan echt wel zonder haar als het moet.

IkOOkx)

Ik had dat eerst ook, dat ik alleen zat.
Ik vond het juist wel chill, gewoon beetje smsen, ipod luisteren enzo.
Is de reis zo voorbij!

Ik vond het ook altijd klote, maar als je het zo zegt hoef ik nooit meer iemand naast me eigenlijk n_n

Je kan je vriendin vragen of ze morgen nou komt of niet, komt ze niet ga je gewoon naast je andere vriendinnen zitten. Zijn alle plekken al bezet ga je gewoon alleen zitten en neem je MP3 of I-Pod mee. Dan kan je muziek luisteren. En als je er niet misselijk van wordt kan je ook een boek gaan lezen in de bus.

Ik zou morgen ook naar de landmacht gaan , maar omdat mijn vriendin morgen een prik moet gaan halen , ben ik ook niet gegaan. maar goed. Ik zou gewoon gaan , want zo een kans krijg je niet vaak.

ga bij je anderen vriendinnen zitten en klets daar mee. en misschien is er nog wel iemand ziek, kun je naast degene die ook overblijft. of ga met nog een paar anderen helemaal achterin zitten