Ik vraag me af hoeveel meiden er naar feesten gaan, zonder dat er vrienden/vriendinnen meegaan. Dus alleen gaan stappen. En dan bedoel ik niet naar de film. Maar echt de kroeg in duiken of naar feesten gaan.
ik niet, lijkt me aan de ene kant ook niks met mn vriendinnen heb je ook samen voorpret maar aan de andere kant leer je zo wel makkelijk nieuwe mensen kennen denk ik
Naar een discotheek niet.
Maar ik werk zelf in een cafe hier in mijn dorp. En als ik vrij ben, ga ik er ook best vaak alleen heen. Er zijn voor mij altijd bekenden daar.
Ik niet. Ik vind het niet raar als andere mensen het doen, maar toch voel ik me er zelf altijd ongemakkelijk bij.
ik niet in ieder geval.
Ik niet. Lijkt me echt niets aan. Zelfs met 2 vriendinnen vind ik het al snel saai omdat je dan maar met z’n drieën bent, dus alleen uitgaan zal ik al helemaal niet doen.
Nee, dat lijkt me niets…
Lijkt me heel saai. lijkt me ook totaal niet veilig om alleen uit te gaan trouwens, als wij met zn tweeën door de stad lopen vind ik het al niet fijn, maar in je eentje is helemaal vervelend.
Kroeg of club niet.
Feestje wel.
Ik niet ga sowieso bijna nooit opstap.
+ Ik vind het al ongemakkelijk als ik mijn vrienden kwijt ben tijdens het stappen moet je nagaan als ik er sowieso de hele tijd in mijn eentje rond hang.
Doe ik wel als ik niemand tegen kom die ik ken ga ik maar tegen een random iemand praten houdt je ok vrienden aan over =D en voor de volgende keer heb je iemand en anders ga je ergens anders heen =P
Ik niet, dan zou ik me heel ongemakkelijk voelen.
mm heb dan eerder het idee dat je geen vrienden hebt om mee te stappen? ik word vaak al aangekeken als ik met 1 vriendinnetje ga.
Als je vrienden vragen, hee … ga je mee stappen tonight? en jouw antwoord is dan : nee ik ga all by myself! dat is toch ook een beetje akward…?? beetje voor Einzelgangers
Mijn probleem is dat mensen zeiden dat ze zin hadden in Subway XL aan het einde van de maand in de MaasSilo. Ik heb een kaartje van m’n vriend kado gehad en nu kan de helft niet ivm werk en de andere helft vind het te duur.
Dus of ik even Remi naar zoiets wil gaan, heb ik eigenlijk geen trek in. Ik geloof dat m’n vriend nu mensen aan het ronselen zijn waarmee ik opstap kan, maar meer als de helft van zijn vrienden ken ik niet of nauwelijks.
Ik niet. Met carnaval was ik wel met vriendinnen, die wilden weg en ik niet. Toen bleef ik met 2 collega’s nog, maar die wilden ook weg. Toen ben ik wel in mijn eentje daar gebleven en heb ik gewoon mensen leren kennen
Ik heb er geen moeite mee om alleen te gaan, want er zijn altijd zat mensen die ik wel ken.
Maar ik wil en mag niet alleen terugfietsen, dus dat is dan een beetje een issue.
Ik zou niet eens alleen mogen, mijn vader trekt al wit weg bij de gedachte dat ik na 10 uur 's avonds alleen buiten zou zijn.
Eigenlijk lijkt me het best oke! Je zou toch altijd wel mensen tegenkomen die je, misschien eerst niet kent, maar na een paar minuten wel Als ik ga stappen met vriendinnen ga ik toch ook niet altijd alleen met hun om, en soms raak je ze idd kwijt en dan ben je misschien wel alleen, maar niet echt alleen.
Ik zou het niet doen. Kijk, ik ga best ergens heen waar ik al mensen (vaag) ken, maar dat ik niet ‘samen met iemand ga’. Maar echt in m’n eentje zo naar een kroeg/concert/café/club, waarvan ik ook weet dat ik er niemand ken, dat durf ik gewoon niet.
Ik durf ook niet ‘alleen te dansen’ zeg maar. Als ik met een vriendin ben, en ze gaat even met haar vriendje dansen, dan ga ik altijd even naar de wc, ik durf gewoon niet in m’n eentje dan verder te gaan. Ben sowieso niet zo zeker over m’n dansen, en alleen al helemaal niet.