Alleen(forever)

Je bent 12? Toen dacht ik nog niet eens aan jongens Ik kreeg mijn eerste vriendje toen ik 16 was en dat vind ik niet eens laat :’)

Komt goed, gewoon even wachten. Vriendjes hebben op jouw leeftijd is vaak toch nog niet serieus.

http://galeri.uludagsozluk.com/26/forever-alone_110532_m.jpg

sorry

oke goed, inderdaad, je bent pas 12. en focking lekkah is nou niet echt een respectvolle reactie. als je die krijgt kan je die maar beter meteen verwijderen :’) maak je geen zorgen, het komt wel goed! op je 12de hoor je nog geen relatie te hebben, dat moet je plezier maken met vriendinnen!

Forever alone ahahaa. Nee maar kind je bent pas 12, waarom ben je uberhaupt bezig met dat soort dingen?

Meid je bent 12. Toen ik 12 was wilde ik echt geen vriendje hoor

Het gaat niet om uiterlijk meisje. Een jongen zou jou moeten accepteren zoals jij bent, niet alleen maar zoals jij eruit ziet. Maar je bent nog maar 12, waarom ben je nu al zo erg met de liefde bezig? Je bent maar 1x jong en ik zou gewoon nog even genieten van je jeugd en met vriendinnen afspreken enzo! Oja en gewoon een beetje met school bezig zijn, daar heb je zo je voordelen mee. (:

die reacties worden alleen gegeven omdat ze zelf wat terug willen. zo nep, dat hele hyves gedoe. echt, ga daar je zelfbeeld niet op baseren. de helft van de tijd zijn het nog lelijke foto’s ook waar iedereen op reageert. en je bent nog maar 12! wees niet bang je vindt heus wel iemand die je mooi vindt zoals je bent

Ik herken dit zo erg. Meisje, dit dacht ik ook toen ik nog op de basisschool zat en in de eerste. Ik zit nu in de tweede en ik heb dit schooljaar al 2 vriendjes gehad. Jouw tijd komt er nog wel! (: