Alleen(forever)

ik weet dat dit topic zo weer gesloten gaat worden omdat dit waarschijnlijk weer eens niet mag ofzo, maar ik voel me de laatste tijd echt lelijk. ik heb nog nooit een vriendje gehad, maar zou er zóó’graag eentje willen, echt niet normaal. heel veel vriendinnen van mij krijgen allemaal reacties op hun hyves profielfoto’s van hun"vriendinnen zo van:

'‘OMG (NAAM) JIJ BENT ECHT FACKTOP KNAP"’

""LIEVERD,JIJ BENT MIJN KNAPSTE DINNETJE’’

etc. en ik krijg ook weleens van dat soort berichten van vriendinnen, maar wat ik meer bedoel zijn de berichten die sommige van jongens krijgen,zoals mijn crush stuurde naar datzelfde meisje als hiervoor:

‘‘mooimeisje:heartbounce:’’

en nu voel ik me heel alone want ik krijg NOOIT zulke berichten van jongens, of dat jongens uberhaupt met me omgaan,of uitzichzelf iets aardigs tegen me zeggen of watdanook. en daardoor heb ik het gevoel dat ik heel lelijk ben en dat ik nooit verkering krijg etc.ik hoop dat iemand het begrijpt

Echte liefde draait toch niet om reacties op profielfoto’s? Je moet gewoon niet op zoek gaan, dan komt er op het meest onverwachte moment vanzelf iemand op je pad terecht.

Je bent ook pas 12, het komt vanzelf wel, daar moet je niet op wachten :’)

er zijn weinig jongens die gaan reagereen ‘woooooooh, jij bent focking lekkaaaah!’ op je profielfoto. doen ze dat wel, dan zijn het complete randdebielen die meisjes niet respecteren en waar je ook niks mee moet.

waarom zou je in godsnaam conclusies trekken uit het feit dat niemand ooit iets zegt op je profielfoto? ik krijg ook nooit complimentjes. dat heeft geen enkele jongen ooit bij mij gedaan, en toch heb ik 2 échte relaties gehad. en weet ik dat er echt wel jongens zijn die mij leuk vinden.

als jij je gaat focussen op het feit dat niemand je ooit een compliment geeft, therefor zielig en onzeker gaat zitten zijn; zal niemand je ooit zien staan.

bedankt voor jullie reacties, nu voel ik me al ietsje beter :slightly_smiling_face:

Die reacties wijzen er alleen maar op hoe ehm, ik weer niet meer hoe ik dat aardig wou zeggen :’)

Maar het vertelt alleen iets over hen in de negatieve zin.

Je bent echt niet mooi als je zo’n reactie krijgt hoor :’) en je moet er echt niet onzeker van worden.

Oke dit is één van mijn vaagste berichten ooit.

@pol ik snap opzich wel wat je bedoelt, bedankt voor je reactie:)

Ik neem dat soort mensen nooit zo serieus. Vind het een beetje onzin, alsof je geen normale, nietstandaard comment kunt plaatsen.
Ik zou er niet te veel van laten afhangen.
En je krijgt echt wel een keertje verkering. Wees maar niet bang, ook jij komt aan de beurt!

@aurorae bedankt!

Dat soort reacties zijn sneu. Mensen proberen zich gewoon een beetje omhoog te slijmen. Meisjes die dat soort reacties krijgen zijn vaak nieteens knap, ze hebben gewoon een standaar groepje mensen dat zo overdreven doet op hyves enzo.

@cherryblossoms en dontstopmoving: oke,bedankt!:slight_smile:

Je bent pas 12. Toen ik zou oud was dacht ik nog niet eens aan jongens.
En ik heb ook nooit van die reacties gehad op m’n hyves enzo, want het betekent niks. Echte jongens stappen gewoon op je af om te zeggen dat je mooi bent.
En ja, dat zullen ze heus nog wel doen bij jou, als je wat ouder bent.

Inderdaad het gaat er gewoon om hoe populair je ben. Ik ken van nature hele mooie meisjes. Maar zij krijgen ook niet van die reacties op hun hyves, omdat het van die hele rustige types zijn. Niet veel zeggen enzo. Daarentegen zijn het idd minder mooie meisjes, met vaak een grote mond, die van dat soort reacties krijgen. Vaak van die aandacht trekkende meisjes… Dus het zegt niks hoor, zo;n reactie.

R&R=back :’)

Ik kreeg ook nooit zulke berichtjes, maar ik heb wel al vriendjes/een relatie gehad.
Het gaat niet om berichtjes op hyves, als een jongen je echt leuk vind komt ie wel zelf naar je toe.

allemaal bedankt voor jullie reacties :slightly_smiling_face:

Reacties onder een foto zeggen niets over hoe mooi je bent, maar over je ‘status’. Je kunt beter een paar reacties krijgen van vriendinnen die het echt menen, dan 100 van mensen die je maar half kent, toch?

haha ik ben al blij als ze mijn foto’s liken op fb, da’s meer dan genoeg… ik vind die reacties een beetje overdreven…