alleen fitnessen

ik wou heel graag op fitness en een vriendin ook dus zijn we samen een dagje wezen sporten bij een fitnessclub. Dat beviel ons allebei en we wouden er alletwee op. Alleen zit me vriendin op dansen dus weet ze nog niet of ze er op gaat. Ik heb nu een abbonoment genomen en zij nog niet. alleen hou ik er niet echt van om in me eentje erheen tegaan. Dat vind ik een beetje eng. Moet ik gewoon schijt hebben en gewoon alleen gaan? is dat niet stom om alleen te gaan fitnessen?

Ik heb op mijn sport school nog nooit iemand gezien die met meerdere ging fitnessen ofzo, alleen die bodybuilder faggots die met hele groepjes bij elkaar staan, maar mensen die echt voor cardio enzo gaan zijn altijd alleen hoor x’)

Sowieso, wat wil je doen met diegene tijdens t fitnessen? Ik ga niet een heel gesprek houden met iemand terwijl ik intensief aan t sporten ben?

ik vind dat dat gewoon in je eentje kan. lijkt mij nog fijner zelfs…

ik fitness soms wel met een vriendin mee maar als je aan het fitnessen bent ben je toch meer met jezelf bezig. (met het sporten dus) dan met je vriendin :’). 't maakt niet echt uit dus.

ik ga wel altijd met een vriendin omdat ik anders gewoon niet ga maar je doet verder niet veel samen ja we staan samen op een cardio aparaat maar daarna doen we onze eige ding

dus alleen kan prima meeste zijn alleen bv iid mensen die gewichtheffen heel zwaar…die hebbe dan iemand nodig die dat ding eventueel kan opvangen alst mis gaat

Hmm super wel mensen gaan alleen fitnessen hoor. Of het leuk blijft in je eentje is weer een ander verhaal.

oh okee ja ik vind het gewoon altijd gezzelig en fijn enzo beetje kletsen tijdens het sporten. maar oke je gaat er idd heen om te sporten niet voor een kletsuurtje.

Ik denk dat je nogal snel wordt afgeleid als je met meerderen gaat.

ik zou naar zoiets nooit alleen gaan

ik fitness ook alleen, en vind het hartstikke relaxt. Je wordt echt niet raar aangekeken hoor!

okee dankje dat geeft me wel moed om alleen tegaan =)

ik vind dat het eraan ligt hoe zelfstandig je bent & hoe lomp je bent
ik ben bv echt totaal niet zelfstandig en ben ook nogal lomp dus als ik alleen zou gaan zou dat dus echt een ramp worden

maar ik denk dat jij best alleen kan gaan, aangezien je nu al aangeeft dat je moed hebt om alleen te gaan, succes meid!

ik zou gewoon gaan, je hebt nu al je abonnement, dus dat is zonde om niet te gebruiken toch?

Dat vind ik een beetje raar?
Alsof je vriendin dan je hand vast moet houden op de loopband ofzo? x’)

Ik ga meestal alleen, en als ik met m’n zus of vriendin ga dan praten we toch niet tijdens het fitnessen zelf want dan luister ik muziek (anders houd ik het niet vol :3.)

nee dat zeg ik niet, maar ik heb bv heel veel moeite met alleen naar iets heen gaan enzo, op een of andere manier durf ik dat gewoon niet (er zijn volgens mij genoeg mensen die dit ook hebben, vandaar dat ik dit zei)
en een van de redenen waarom ik dat niet durf is omdat ik heel erg lomp ben, mij mislukt alles wat ik doe, en dan gaan dus alle mensen mij aankijken enzo, als ik alleen ben vind ik dit supererg, maar met een vriendin ofzo dan lachen we gewoon om mijn fout, maar als ik alleen ben weet ik me dan geen houding te geven zegmaar (en volgens mij hebben ook best veel mensen dit, vandaar dat ik dit zei)

juist dat heb ik ook! daarom vind ik het fijn als iemand met me meegaat want ik ben vaak een beetje onhandig en dan ben ik bang dat ik dingen fout doe en vooral omdat het dan me eerste echte keer is en ik weet niet zo goed wat ik moet doen als ik daar naar binnen loop. Want je hebt een soort van pasjes scanner en dan gaat er een hekje open maar ik zie het zo voor me dat ik vast kom te zitten in zo’n hekje en dan voel ik me echt een idioot en als ik met een vriendin ben dan is het wel anders ik weet niet hoe ik dat moet uitleggen. maar ik moet mezelf er gewoon overheen zetten en gewoon gaan eerste keer is altijd eng alleen.

Hoezo zou het stom zijn om alleen te gaan ?
Meer dan de helft van de mensen die gaan fitnessen zijn er alleen.
Ik ga ook altijd alleen, het is wel moeilijk om na een tijdje steeds te blijven gaan maar je moet gewoon volhouden.

Muziekje meenemen en fitnessen maar niemand die je stom gaat aankijken omdat je er alleen bent.

ik ging ook bijna altijd alleen, maar 1 x per week met een vriendin.
echt let maar op, (bijna) iedereen die er sport is alleen.

Ik ga ook redelijk vaak alleen! Is zeker niet stom, eigenlijk zie ik in mijn sportschool voor het merendeel mensen die in hun eentje gaan. Je moet alleen wel vol blijven houden, het is vaak moeilijk om de stap te maken om er naartoe te gaan, probeer een vaste dag & tijd aan te houden dat is makkelijker!