Alleen feelings of friendzone?

Ik heb sinds 3 jaar een goede vriendin en we kunnen het super goed met elkaar vinden. We zijn allebei zestien en zitten bij elkaar in de klas. Op school praten we niet heel veel, maar als ze bij me thuis komt delen we alles met elkaar, knuffelen we op bed, masseren we elkaar, kussen we elkaar (niet zoenen) . Ze vindt niets ongemakkelijk bij mij. Ze wil wel graag eens bij me slapen en vertelt alles wat een broer en zus ook elkaar zouden vertellen.

Het eerste jaar was ik verliefd maar ik deed niets… Ik was gewoon niet goed in voor mezelf op komen en eerlijk zijn. Later vond ik het wel prima zo. Ik ken haar goed genoeg. En weet dus dat met de jongens met wie ze iets krijgt het niets wordt. Na een maand of twee is het over en praten ze niet meer. Dat was de reden om er zo maar van te genieten. Ik vind het ook wel heel leuk met haar en ga niet alleen met haar om om mezelf op te geilen. Maar als ik opgewonden van haar raak laat ik dat nooit merken.

Maar nu krijg ik vreemde gevoelens voor haar. Als we opstap gaan of op school zie ik haar als een goede vriendin. Wel word ik soms jaloers als ze meer aandacht geeft aan andere jongens dan ze aan mij geeft op dat moment. Dit laat ik dan niet merken natuurlijk. Mar ik heb op dat moment niet bepaalde intieme behoeftes aan haar. Maar zodra ze bij me thuis is en we alleen zijn en gaan knuffelen op bed ofzo zou ik zo graag meer willen. Ik zou haar graag willen zoenen of meer zelfs. Ze maakt me dan zo opgewonden! Ik voel me op dat moment onwijs verliefd. Dit maakt mijn gedachten erg complex. Ik heb deze gevoelens nog niet heel lang maar herken het gevoel wel… ik heb het wel eens eerder gehad maar nooit echt lang over na gedacht en het verborgen. Ik heb mezelf al die tijd voor de gek gehouden.

Ze heeft ook een scharrel sinds kort. Ze neukt er wel veel mee en aangezien ze me alles vertelt, vertelt ze ook wat en hoe ze het doen. Ik hoor het aan maar diep van binnen word ik jaloers. Ik zou dan ook graag in die jongen zijn schoenen willen staan!

Veel vrienden denken ook dat we wel eens gezoend hebben of zelfs meer. Ook zijn er vrienden die zeggen en ik gefriendzoned ben… Aan de ene kant denk ik dat dat waar is maar aan de ene kant ook niet. Het is niet dat ik zo wanhopig ben omdat ik met haar een relatie wil, want dat eindigt toch verkeerd en als het over zou zijn tussen ons zou ik een vriendschap kwijt zijn waar ik veel meer plezier aan zou kunnen beleven op langere termijn. Ook heb ik niet altijd die gevoelens voor haar, maar wel vaak. Ik krijg die gevoelens alleen als ik met haar samen ben. Ik blijf reëel denken. Maar aan de andere kant, als ze bij me is en we knuffelen wat op bed zou ik willen dat ik haar kon zoenen en veel meer.

Ik wil er ook best met haar over praten. Maar dan ben ik wel weer ben bang dat ik haar dan onzeker maak over onze vriendschap en dat ze me niet alles meer gaat vertellen doordat ik dan die gevoelens voor haar heb. En dat ik met dit alles de vriendschap ga verpesten en we nooit meer normaal met elkaar kunnen praten. Ik denk dat het dan nooit meer zo wordt als vroeger en dat het ongemakkelijk voor haar wordt en ook deels voor mij. En aangezien ik bij haar in de klas zit en de zelfde vriendengroep hebben maakt dit het nog 10x moelijker. Ook weet ik niet of ik het moet zeggen omdat ze nu nog met iemand gaat (geen vast vriendje).

Ik zit gewoon met mezelf in de knoop over of ik haar moet benaderen met mijn complexe gevoelens voor haar of dat ik het maar over me heen moet laten komen. Alleen zou dit het risico waard zijn om zo’n vriendschap kapot te maken?

Hoop dat iemand advies heeft.

2 topics over hetzelfde, want 1 is niet genoeg zeker :hammer:

Heb hem gewoon per ongeluk 2x gepost… :dry:

Maar je bent dus zelf een jongen als ik het goed begrijp?

Friend zoooooone.
De hormonen van jongens slaan al op hol als ze een meisje zien, haha.
Je bent echt niet abnormaal.
Als je de verliefde gevoelens niet altijd hebt , gaat het vanzelf over.
Als je wel altijd aan haar denkt en over haar fantaseert zou ik het haar vertellen.

Wacht, je bent een jongen en je post dit op Girlscene?
mag ik even lachen

ik denk dat hij gwn wanhopig is?
en dat hij dit daarom op een meisjessite post? omdat wij hem zouden kunnen helpen?
ik denk niet dat je dit op een jongenssite (bestaat dat?) kan posten :dry:

Ik weet niet zo goed wat ze nou wilt… Want alst ze je masseert op bed en je kroelt denk ik toch wel dat er meer in zit… Maar om misverstanden te voorkomen gwn vmet haar praten!! :bored:

exactually! Ik wist gewoon niet wat ik moest, dus dacht dat het handiger was om het op een meidensite te posten… Jullie weten hoe meiden denken, dus ja… spreekt voor zich

En ik ben inderdaad een jongen ja hahaa

Bestaat er dan ook zoiets als boyscene!? XD

Ontopic: als je echt heel erg aan haar denkt zou ik het gwn zeggen. Meisjes vinden het leuk als jongens haar leuk vinden. Tenminste ik voel me altijd heel erg gevleid als een jongen met me flirt, die jongen heeft dan meteen een pluspuntje, haha

Om trouwens nog terug te komen op dat praten met haar… Ik wil het haar best vertellen maar zoals ik het al omschrijf ik ken haar goed genoeg en denk dat ze dit als iets raars gaat opvatten en dat ze me een beetje gaat vermijden…

Ik wil het wel doen, maar wat is de beste manier om het te vertellen?? ik wil haar niet afschrikken met mijn gevoelens, en vooral omdat ik het ook niet altijd voel maar alleen als ik alleen met haar ben…

Ik snap wel dat meisjes wat aandacht van jongens leuk vinden, maar omdat ik echt al heel lang haar maatje ben zal ze dit niet verwachten… en denk niet dat ze dit als pluspuntje gaat zien maar meer een struikelblok in onze vriendschap…

Ik probeer mezelf nu niet te weerhouden om het haar te vertellen, maar moet een manier hebben om het zo subtiel mogelijk te brengen als ik het toch ga vertellen.

Je kunt het beter vertellen en het contact laten verwateren als zij jou niet op die manier ziet. Ik vind het hele ‘friendzone’ gebeuren een beetje vreemd eigenlijk. Of je vertelt het niet, maar besluit om minder goede vrienden te worden zodat je niet in de verleiding komt en probeert die gedachten voor je te houden. Blijf in ieder geval niet hopen op een kans, terwijl ze met andere jongens gaat.

Deze gevoelens hebben en gewoon zo met haar doorgaan lijkt me in ieder geval geen optie.

Okeeeee dit lijkt echt precies op mijn verhaal maar dan vanuit mijn kant zegmaar? :flushed:

Ik denk ook niet dat je het zo door kunt laten gaan. Al weet ik ook nog niet echt wat jouw gevoelens zijn. Je hebt ze wel, maar alleen als je alleen met haar bent? Hoe zit het dan als je haar niet zien. Denk je veel aan haar?
Als je verliefd op haar bent, kun je moeilijk gaan afwachten terwijl zij met andere jongens bezig is. Dat lijkt me geen prettige situatie. Als je het niet waard vindt om de vriendschap op het spel te zetten is dat jouw keuze. Maar dan moet je er wel mee om kunnen gaan. Het mag geen kwelling worden.
Als de vriendschap vermindert omdat je het haar verteld hebt, dan is dat niet meteen iets slechts. Op die manier kun jij over haar heen komen en hoef je niet steeds aan te horen wat zij met andere jongens doet, terwijl jij jaloers bent.

Nou, tussen haar en die jongen waar ze nu mee gaat loopt het ook niet meer lekker haha! en dat ik het hem ook voor mij… ik kan kiezen om een vriendschap op het spel te zetten voor een paar maanden plezier en het is over en uit… ze is nou niet echt een relatie type…

Ik denk natuurlijk vooral de laatste twee dagen over haar en over oplossingen natuurlijk…
Gister was ze voor het laatst bij me en zoals gewoonlijk massages en kroelen enzo… Dit zette me nu wel aan het nadenken over mijn gevoelens omdat ik het stiekem onwijs opwindend vond.
Maar vandaag zakken die gevoelens dan langzamer hand weer een beetje weg en denk ik bij mezelf: ‘ach… het is gewoon een vriendin, klaar.’

Stiekem fantaseer ik wel eens over haar en aangezien ik op zulke momenten zo opgewonden wordt was mijn heilige ingeving: Friends with Benefits of te wel Fuckbuddies :flushed:
Op die manier kan ik toch van haar genieten op de manier zoals ik dat zou willen… Heb nog geen idee of zij dit wil natuurlijk maar ik kan het later voorstellen…

Of moet ik zoiets uit mijn hoofd zetten en nooit weer in me op laten komen??

Als ze bij me is en ze vertelt over die jongen wat ze weer had gedaan en dat ze later ruzie kregen en dat een goedmaak beurtje wonderen deed dan word ik onwijs jaloers en dat blijft een dag en de volgende dag verminderd het wat… nu heeft ze me de laatste dagen dingen vertelt waarover ik wel wat langer ga nadenken uit jaloezie denk ik…

Maar aan de ene kant heb je wel gelijk… Ik vind die gesprekken die ze voert over hoe en wat wel chill om aan te horen en stiekem ook wel opwindend maar als ik dan realiseer dat het een andere jongen is en ik zulke ‘goedmaak beurtjes’ nooit zal ontvangen word ik wel jaloers…

Toch denk ik dan ook weer: ‘ach ja, het is maar tijdelijk en ik heb haar voor altijd, maar dan geniet ik alleen van dat kroelen en massages, ik zou toch wel meer willen maar dan ben ik haar zomaar kwijt’

Ik heb nog nooit zoiets op internet gezet maar deze gevoelens zijn zo complex dat ik ten einde raad ben…

Ik vind het sowieso vreemd dat je het leuk vindt dat ze waarschijnlijk niets krijgt met die jongen. En om nou voor te stellen om friends with benefits te worden terwijl jij duidelijk gevoelens voor haar hebt is ook niet echt oke.

Je kunt echt beter gewoon eerlijk tegen haar zijn en zeggen dat je wat voor haar voelt, in plaats van stiekem blijven hopen. Jammer dan dat jullie dan minder goede vrienden moeten worden, maar je gebruikt haar nu bijna om aan je eigen behoeftes te kunnen voldoen. Wees gewoon eerlijk met haar, zoals een vriend zou zijn. Voelt ze hetzelfde als jij, heb je geluk. Is dat niet zo, ga dan gewoon verder met je leven en stop met hopen.

Op mij kom je gewoon over als een typische 16jarige jongen die hem niet meer in zijn broek wil houden.

Ik zal even duidelijk zijn, ik denk niet dat het iets kan worden, ook niet als fuckbuddies. Anders was dat allang gebeurd. Ze gebruikt je waarschijnlijk gewoon als vriend en om gezellig mee te doen. Kroelen en massages, daar houden meisjes nu eenmaal van en voor haar is t makkelijk dat er bij jou geen gedoe is, dat er niet meer bij komt kijken.
Zet het uit je hoofd en doe dat niet meer. Ga op zoek naar een meisje wat je wel helemaal voor jezelf hebt en die jou ook op die manier wil. Dan zul je merken hoe snel die gedachten over je vriendin verdwenen zijn.

Je bent op zoek naar seks. Dat vind je niet bij haar. Zoek iets anders.

lol ik had heel de OP gelezen met het idee dat TS een meisje was. Blijkt het een jongen te zijn :cold_sweat: