Ik ben 18 jaar en zwanger vn een vriend.
Friends with benefits zeg maar.
Ik doe er alles aan om zo voorzichtig mogelijk te zijn maar er is toch blijkbaar ietss mis gelopen.
Ik wil het absoulut niet laten weg halen.
Ik heb het die vriend ook nog niet verteld, ik wou het niet zeggen dat het van hem is maar dat is natuurlijk oneerlijk omzoiets te verzwijgen dat kan ik niet doen.
Ik wil mijn vriend niet kwijt geraken. En ik ben bang dat hij erg kwaad of teleurgesteld gaat zijn. Niet zal meer zijn zoals vroeger dat staad vast, maar ik wil hem zeker niet verliezen. Dus hier begint al het eerste dilema. Op de een of andere manier voel ik me schuldig en denk ik dat dit mijn schuld is.
Ik weet dat een kind veel verantwoordelijkheden met zich mee brengt en zeker als je dan nog eens alleen et voor staat.
Ik woon nçg bij mij ouders, ik heb wel al werk en als ik genoeg heb gespaard had ik plannen om alleen te gaan wonen.
Ik ben altijd al erg zelfstandig geweest door de moeilijke jeugd die ik gehad heb. Ik heb dan ook altijd voor mijn jongere broertje gezorgt. Een eigen kind is natuurlijk anders. Ook heb ik kinderzorg gestudeerd dus ik kan wel omgaan met kinderen. Dit alleen is niet genoeg, het moet financieel natuurlijk ook haalbaar zijn en mits dat ik werk een oppas kunnen betalen.
Ik wil het echt niet laten weg halen ik ben tegen abortus op uitzondering na. Maar dit is mijn eigen verantwoordelijkheid.
Ik wil graag de mening van anderen horen dus Wat vinden denken jullie,?