Alleen en ik mis mijn jeugd en vakantie!

Hoi iedereen.
De laatste tijd voel ik me alleen k heb namelijk niet veel vrienden omdat de meeste mensen me lelijk vinden vanwege mijn moedervlek en ik zit dagen alleen maar op de computer wat op facebook enzo te loeren maar zo gaat het dag in dag uit en dan heb ik even zin om foto´s van vakantie´s en mijn jeugd te bekijken (ben 13) en dan breekt het mij in huilen uit ik ben echt nog nooit zo erg gepest geworden ik vertel het ook aan mijn ouders maar die denken van `jij krijgt ook alles voor mekaar´.
En ik voel me zo erg alleen dat ik soms denk dat ik dood wil! Help me

Ik heb je een note gestuurd~!

Ik vind het erg dat mensen je beoordelen omdat je een moedervlek hebt. Dat verandert toch niets aan je karakter! Misschien kan je op het internet vrienden vinden of als je er zelf mee inzit je moedervlek laten weghalen? Kop op, je zal zeker wel iemand ontmoeten die je graag ziet zoals je bent, je mag de hoop niet opgeven!

Ik vind het heel erg voor je dat je je hierdoor niet lekker in je vel voelt, maar je kunt mij niet wijsmaken dat je weinig vrienden hebt door een moedervlek.

Dit, maar moedervlekken kunnen ook behoorlijk groot zijn he!

maar meid. je moet je niet laten pesten. praat er over en kom voor jezelf op. wees verder open en loop met een lach van oor tot oor. straal uit dat je in jezelf geloofd! beetje zelf vertrouwen komt heel anders over op mensen. ze zullen eerder op je af stappen en je minder durften te pesten

Zitten je vrienden in een andere klas? Vraag of je overgeplaatst mag worden. Of praat met je mentor! Echt, pesten om een moedervlek is zo zielig.

Ik vind het idee van Christy erg goed, maar ik zag op je profiel dat je erg van dansen en zingen houd. Dus misschien kun je op zang- en/of dansles gaan, om daar misschien wat vriendinnen of vrienden te maken?

Je mist je jeugd?
Je bent 13, je bent nog een kind.

Maargoed, vervelend dat je gepest wordt, maar zorg dan dat je je niet laat pesten.
Dat jij nou toevallig een moedervlek hebt betekend niet dat zij perfect zijn, integendeel zelfs want zij pesten en als iets je lelijk maakt dan is het wel pesten.

Probeer het allemaal gewoon te negeren, laat niet zien dat het je wat doet want dan is de lol er vanaf.

Probeer zelfverzekerd te zijn, vraag eens iemand of ze wat leuks willen doen of maak een praatje met iemand uit je dansgroep/klas? Ik wil niet zeggen dat het van de een op andere dag ineens allemaal wel leuk en makkelijk gaat maar als je vol blijft houden dan is er vanzelf wel iemand die je wil leren kennen en vrienden met je wil zijn!