Alleen en eenzaam

Sorry dit bericht gaat niet over de liefde of n leuke boy… Ik voel me heel alleen op school. Vandaag bijvoorbeeld mijn vriendinnen die normaal heel aardig doen negeren me en reageren niet op wat ik zeg. Ik snap niet wat ik verkeerd heb gedaan en alles wat ik wil is dat ze me weer aardig vinden! Heeft iemand tips over aardig gevonden worden wat ik ben ten einde raad en ik wil niet naar school morgen zonder oplossing.

Ik weet zeker dat jullie me kunnen helpen!

XX n onzekere chickaa :frowning_face:

Er zijn geen tips om aardig gevonden te worden… praat met je vriendinnen en probeer er achter te komen waarom ze zo doen

Helaas heb ik dit al geprobeerd maar veel reactie krijg ik niet

misschien doe je er soms ‘te’ veel aan om aardig gevonden te worden. dat je bijvoorbeeld heel veel berichtjes naar vriendinnen stuurt van: je bent echt mn alles.
daar worden jou vriendinnen misschien soms gek van? blijf wel altijd jezelf, want dat is natuurlijk het allerbelangrijkste xx

Misschien wat zelfverzekerder over komen, en vooral NIET bang zijn om alleen te zijn. Ik snap absoluut niet hoe je je voelt, echt niet. Ik heb nooit moeite gehad met vrienden maken, en mensen kwamen altijd vanzelf naar mij toe. Ik heb van mezelf een vlotte babbel naar iedereen, en sta altijd open voor een leuk grapje. Misschien kan je dat ook proberen?