Sorry als dit in een ander forum hoort maar ik wil gewoon even me hart luchten. Het is een lang verhaal maar mijn moeder is voor 6 dagen in Amerika voor zakenreis, en ik ben nu net ziek dus zit nu voor 6 dagen alleen thuis met hoofpijn en mis mijn moeder heel erg, en het is zo vervelend dat de tijd nu heel langzaam gaat terwijl als ik me blij voel en alles gaat goed is de tijd zo over. Ik wou gewoon even hallo zeggen en mesgien wat tips ofzo?
Het is maar zes daagjes! Kijk leuke filmpjes en vreet al het lekkers wat er in huis te vinden is op. Als je je beter voelt en niet meer ziekjes bent dan… Muziek lekker hard aan lekker losgaan dan gaat de tijd misschien al wat sneller?
Ik vind het al heel aardig dat jullie zulke lieve reacties achterlaten!
Helpt echt
Ik zit maar een beetje mtv enzo te kijken hebben jullie nog leuke, grappige idees voor films? En iets te doen tegen hoofpijn? zo vervelend! Nu al 2 dagen
Leagally Blond of Easy A? Meiden films zou ik voor gaan in elk geval! Tegen de hoofdpijn wat innemen, lekker douche en dan even gaan liggen met bedekte ogen!
Beterschap meid! Wat vervelend dat je moeder net weg is als je niet zo lekker voelt maar probeer afleiding te zoeken door films te kijken, tv, boek lezen, vriendinnen uitnodigen (aangezien je niet lekker voelt anders kan je wat met ze gaan doen buiten de deur) En voor je het weet zijn die 6 dagen om.
Ik vind The sweetest thing of Bridget Jones diary 1 en 2 altijd leuk om te zien
Misschien kan je tv series kijken of uitzendinggemist
Is er geen vriendin die 's middags even langs wilt komen op even te kletsen?
aww meisiee als ik je kende zou ik wel 6 dagen bij je komen voor gezelschap maarja miss kun je met je friedns afspreken of als je ziek bent film kijken naja bellen maar beterschap en succes xx