alleen bijles ? ^^

Heee.

bij ons op school is er een wiskunde stagiair
hij is 19 en zoo hot ! Ben zelf 15
aangezien ik er niks van snapte bood hij bijles aan als ik uit was. ik nl ja zeggen ^^

Toen we eenmaal zaten vroeg hij onder de uitleg door steeds dingetjes zoals waar woon je en wat ik in mn vrije tijd deed en wat ik verder graag deed.

het kan ook toeval zijn maar hij had het ook telkens over naar de bios gaan in zn voorbeelden bij de uitleg haha…

Zouden deze tekenen een teken kunnen zijn dat ie mij ziet zitten?

Niet reageren met nee hij is je leraar.maar hij gaat eind dit jaar weg hier.

Ik vind dit wel een heel duidelijk teken ja.
En wat boeit het als hij je leraar is, hij is toch niet 30 ofzo?
Pff!
Gewoon gaan met die banaan als hij meer laat merken.

inderdaad hierboven, en heeel erg leuk voor je als je hem zelf ook leuk vind ! :slightly_smiling_face:

Hoe oud ben jij dan als ik vragen mag? :slightly_smiling_face:

15! Heb tekst al aangepast haha :slightly_smiling_face:

aaah jaa hij is echt ge-wel-dig :slightly_smiling_face:

Edit: ik zie het op je profiel, 15 jaar en dat gaat prima in mijn ogen.

Kijk eens hoe het de volgende keer gaat, ga ervoor zou ik zeggen! :grinning:

^ 15, staat erin haha

Ja lijkt me duidelijk toch?

oh sorry ik was iets later haha xd

Wat zou ik bijv. als volgende stap kunnen zeggen? :slightly_smiling_face: hij heeft me ook zn email gegeven mocht ik ’ vragen’ hebbem haha

15 en 19 vind ik niet schandalig, moet best kunnen.
wacht alsjeblieft wel tot hij van je school af is, hij kan daarvoor in de problemen komen. houd het in ieder geval HEEL erg geheim, mocht je het niet kunnen laten.

Ben ik de enige die niets speciaals opmerkt in zijn gedrag :'3?

@IKWILGEENNAAM ik dus ook niet echt, alleen kwam het sarcasme in mn reactie niet echt over volgens mij haha. ik bedoel een leraar geeft ons altijd zn emailadres voor vragen, ik neem aan dat niet iedere leraar mij dan leuk vind of iets dergelijks. en die vragen over de bioscoop, so what? ik denk dat je dan een beetje naar dingen zoekt om hem jou leuk te laten vinden.
tuurlijk kan het ook anders zijn, maar aan de dingen die je zegt te merken vind ik het niet heel overduidelijk ofzo.

T is ook wel de manier waarop ie tegen me praat. Hij is keihard tegen derest behalve mij haha dus iedereen uur daarna GA JE DATEN? ;o

Uhm nee sorry hoor maar ik denk het niet.
Ik bedoel als iemand je bijles geeft, dan kun je toch ook gewoon even wat vragen stellen over hoe het met jou gaat… anders wordt het wel echt een dood saaie bijles ja. Ik denk niet dat hij zo snel iets begint met een leraar en dat bijles geven bedoelt hij denk ik gewoon serieus…

Hij heeft meer over andere dingen gepraat dan over wiskunde ;p

Als je het zo zeker weet waarom maak je dan een topic aan?

Nou misschien zie ik het fout?

Maar als wij onze mening geven ga je er meteen op in met redenen waarom hij je wél leuk vind dus dit heeft niet echt zin :stuck_out_tongue:

Geef alleen feiten aan haha

hij bedoelt er waarschijnlijk niks mee.