Alleen aankomen op een feest?

Ik heb al gezocht naar soortgelijke topics, maar ik kon niks vinden.
Maar waar het om gaat, ik heb vrijdag een feest, niet van iemand gewoon met heel veel mensen.
Ik ken er ook een hoop, maar ik weet absoluut niet met wie ik mee zou kunnen gaan.
Er zijn wel mensen waarmee ik kan gaan, maar mijn ouders vertrouwen hen niet zo, en nu is mijn vraag dus:
Is het okay om alleen op een feest aan te komen?

xxx

ja tuurlijk, wel eng maar daarna meng je je gewoon onder bekenden.

Heb ik wel vaker gedaan. Boeiend, als je er toch mensen kent?

Als je daar mensen kent, why not? Er is geen rode loper toch ofzo, waar iedereen naar je kijkt als je binnenkomt.

Ja hoor, ik ga ook wel eens alleen erheen, en dan zijn daar gewoon m’n vriendinnen enzo. Dat is toch niet raar?
Ik woon bijvoorbeeld in een andere plaats dan mijn vriendinnen, dus dan rijd ik meestal niet met hen mee, lijkt me logisch.

^Exactly.
Gewoon doen.

Ja, er zijn daar toch mensen wie je kent!

jahoor, vooral als je mensen kent. ik ga ook af en toe alleen, kan ik teminste zonder gezeik weggaan wanneer ik wil :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ja, je gaat gewoon alleen, en als daar je riendinnnen zijn is dat toch wel ‘okay’?

Maar dan moet je wel zorgen dat je niet als eerste bent, dat staat wel een beetje raar (:

Ik ben gisteren nog alleen ergens naartoe gegaan (:
stuur gewoon een smsje naar iemand
‘heee ik sta buiten, kom je even?’
en dan kan je samen met die persoon binnen gaan en dan neemt die je wel mee naar zijn/haar/jullie vrienden