Alleeeeen maar jasjes.

Heeee meiden,

Ik heb dus een soort van afwijking ik draag alleen maar jasje zoals; spijkerjasje en lere jasje…
En hoe lang ik ook voor mn kast sta om te zoeken naar leuke combi ZONDER jasje het lukt me gewoon niet. Ik heb alleen maar die jasjes aan. En om eerlijk te zijn wil er eigenlijk vanaf hihi.
Dus mijn vraagje is, hebben jullie misschien wat tips om van de jasjes af te blijven en anders aan te doen.
Ik hoop dat jullie me echt kunnen helpen want om eerlijk te zijn, wordt het wel een beetje vervelend…

xoxoxo

Waarom wil je er van af, jasjes zijn toch gewoon leuk?

Haha! Dat heb ik ook ja. Met een jasje is alles goed te combineren! Je kan misschien een keer een leuke trui kopen ofzo. Of een t-shirt met een leuke sjaal…

Idd, jasjes zijn leuk! Ik draag ook het liefste jasjes. :flushed:

Naar een kledingwinkel gaan, jasjes ontwijken en zomaar een trui pakken en dan passen, en even blijven kijken en nog een keer kijken. En dan twijfelen. Trui terugleggen en een jasje kopen.

Als jij het leuk vind en je er lekker in voelt is het toch niet zo erg? Als jij je in iets anders niet zo lekker voelt is het ook niet echt chil.

uhm ja oke hihi, maar weet je dan kom ik aan op school en dan is het heb je nou alweeer een jasje aan.

Wauwie, dacht ecth dat ik de only one on the world was die alleeeeen maar jasjes draagt hihihi.
Maaar morgen mn pappie eventjes lief aan kijken en maar is flink gaan shoppen ! Maaar waar…

Dat had ik een heeele lange tijd met blazers, ik moest echt over álles een blazer aan, en nu draag ik echt letterlijk nooit meer blazers. Ik heb geen idee hoe ik dat heb gedaan, ik denk dat het gewoon vanzelf gaat? Zolang jij jasjes leuk vind om te dragen, draag je ze gewoon lekker, en dan zal er ooit vanzelf wel een moment komen dat je je jasjes helemaal niet meer zo leuk vind en iets anders aantrekt (:

jurkjes met lange mouwen?, Ga naar asos.nl daar zijn leuke jurkjes die eigenlijk zonder jasjes trekt haha.Nou k hoop dat je het een goeie site vind :slightly_smiling_face: xx

Uhm jurkjes daar heb ik nog niet over nagedacht hihi, ik ga snel kijken !

Op je ava heb je geen jasje aan haha (als jij dat bent)

vestjes

Je hoeft er niet meteen vanaf! Het is toch ook gewoon leuk om jasjes te dragen? Niets mis mee, ook niet als je ze regelmatig draagt. Maar je kunt de jasjes afwisselen met een wat dikkere blousje, een trui of cardigan :slightly_smiling_face:

Haha dat heb ik ook, ik heb echt zelden alleen een trui aan!

hier heb je niks aan maar oke haha

Ik vind het juist niet fijn om jasjes aan te doen haha, maar misschien meer shirts met lange mouwen kopen/truien/blousejes?

eh… blousejes dragen die zo leuk zijn dat het gewoon zonde is om er een jasje overheen te dragen?

haha ik heb hetzelfde. Draag alleen maar jasjes (blazers/colberts) maar dat komt omdat ik er ook 5 dagen p/w netjes uit moet zien :stuck_out_tongue:

Over die tip van jurkjes met lange mouwen: dan draag ik er zelf alsnog een jasje over haha…

ik draag aalllttiijjdd sjalen, er gaat geen dag voorbij dat ik geen sjaal draag…
dus dat is gewoon mijn kenmerk geworden,
dus al hou je van jasjes, gewoon blijven dragen! t is zo leuk!

geef ni3t toch! gewoon lekker blijven draagen!!! :bowing_man: :bowing_man:

Ponsjo’s nemen :slightly_smiling_face: heeeeerlijk!

jasjes zijn super leuk, gewoon blijven dragen!