Allebij dezelfde jongen leuk vinden ..

Ik vind een jongen héél leuk en ik heb hem ook op msn.
Hij zit bij me op school.
Hij doet altijd heel lief op msn enz. hij vroeg ook of ik een vriendje heb, waar ik woon enz.
Hij flirt ook best wel op msn, alleen nu heb ik een probleem;
Want mijn vriendin vind hem ook leuk en heeft hem ook op msn…
En ik weet echt niet of hij mij leuk vind.
Ik ben nu écht hopeloos!
Wat kan ik doen?

upjee :grinning:

Ik zou eerst met je vriendin praten over het feit dat jullie hem allebei zien zitten. Het is nogal lullig als een van jullie opeens wat met hem krijgt en de ander daar dan moeite mee heeft.

Pas daarna, als je vriendin het niet erg vindt als jij wat met hem zou krijgen, dan kan je uitzoeken of hij je ziet zitten. Er is een groot topic genaamd ‘Vindt hij me leuk’(iets in die richting) waar heel wat tips in staan.

ze weet het al we zeggen nu steeds {voor de grap} tegen elkaar; ‘hij iss van mij’ enz.
Maar ze doet er niets mee, en ze heeft het met haar vriendje uitgemaakt.
En ze vind hem ook leuk en nu gaat haar vriendin iets voor haar proberen te regelen …
Dus nu ben ik best wel bang dat het iets word omdat dit de eerste x is dat ik zó verliefd ben. Ik weet nu voor de 1e x wat vlinders in je buik écht betekent etc.
wel bedankt.
En dit is persoonlijker en ik wil er het liefst snel antwoord op en in zulke topics gaat het echt traag ;$
Want morgen naar school…

upjee voor mezelf (:

hij heeft trouwens heel wat meisjes achter hem aan, maar hij heeft geen vriendinnetje …

Wel ja. Is het nu zo moeilijk om eens een gesprek te beginnen met haar en zeggen dat je eigenlijk niet zo goed weet wat te doen en dat je hem ook echt leuk vindt en dat het je pijn doet als je denkt dat zij er misschien mee vandoor gaat?

Maar uiteindelijk is en blijft het de keuze van die jongen.

Ik heb haar dit al zo ongeveer gezegd. ik heb gezegd dat hij echt mooi is en ik hem leuk vind en zij ook, dus ik weet echt niet wat ik moet doen want als zij inderdaad wat met hem krijgt dan zal het me altijd dwars zitten en heel veel pijn doen. Maar ze zegt dat ze hem alleen maar mooi vind, maar ik weet wel beter…
upjee.

UPJEEE

&hij vraagt volgens mij aan meerdere meisjes msn enzoow, dus ikweet het echt niet…
upjeee.

msn vragen is nog geen verkering vragen hea. je moet niet té hard van stapel lopen. vind je hem echt leuk, moet je actie ondernemen (:

^^ inderdaad.
ik zag hem vandaag nog op school, hij zei hooi [naam van vriendin] maar hij groette mij niet eens!
Op msn doet hij écht heel aardig enzo en hij zei dat het hem wel leuk lijkt om [naam van vriendin] als vriendin te hebben maar dan ‘vrienden’ dus niet girlfriend zegmaar.
Maar op school groet hij me dus niet, en mijn vriendin heeft tegen hem gezegd dat ik hem leuk vind etc. dus ik durf niet eens op msn met hem te praten omdat hij denkt dat ik op hem ben [ookal is het zo haha] maar ik ben bang dat hij het gaat vragen of iets dergelijks.

wat moet ik doen want is hij nu op mij of niet? en moet ik praten met hem of niet?

Praat eerst met je vriendin. Ik denk dat je het allebei niet leuk zal vinden als 1 van de 2 iets met die jongen krijgt. doe het dan beide niet . Je vriendschap is belangrijker dan een jongen?
Willen jullie dat toch niet, dan moet je de jongen maar laten kiezen. Je kan daar zelf niet veel aan veranderen. Begin 'n gesprek met hem dat jullie hem allebei leuk vinden ofzo

Dat is het probleem; ze wil niet toegeven dat ze hem meer dan ‘mooi’ vind.
Ik weet als de besté dat dat wel zo is,dus ik heb al met haar gepraat…
Maar ik vind het toch raar dat hij geen hoi zegt en tegen haar wel terwijl hij iets anders op msn zei …
Jongens zijn raar.

up?

Haha wat grappig! Maar jou moeder heeft helemaal gelijk &dit ga ik zeker doen.

Maar denken jullie dat hij op mij is of denken jullie dat ik voor hem gewoon een flirt ben?

upjeee.

Tjaa, als hij dat soort dingen zegt dan kan het ook betekenen dat hij gewoon vrienden wilt zijn, maar het kan ook heel goed betekenen dat hij jou leuk vindt! Ik zou er gewoon voor gaan & je vriendin voor zijn, dus zeggen dat je hem leuk vindt. Is eng maarja,

Allebij?:face_with_raised_eyebrow: WHAHAHAHAHAHAHAH

Goed! Flirt terug, jaag, zet alles op alles, fuck die vriendin.
Independent please!