Allebei nog niet ontgroend............

Heei Girls,

Mijn naam is Laura en ik ben 16 jaar
Ik heb sinds twee weken een heeeeeel leuk vriendje. :smiling_face_with_three_hearts:
En ik wil graag een stap verder. Maar ik ben dus nog niet ontgroend en ik maak me er echt zorgen over… :bored:
Maar nu ben ik er dus achter gekomen dat mijn vriend ook nog niet ontgroend is en nu word ik dus nog zenuwachtiger… Heeft iemand tips? :confused:\

xxx-jes :couplekiss_man_woman: Laura

Mij lijkt het juist handiger om beiden nog niet ontgroend te zijn.

Gewoon op je laten afkomen. Het wijst zichzelf wel uit!

Niet druk over maken, hij heeft toch (nog) geen vergelijkings’materiaal’ :grinning:

Dat is toch juist fijn? Allebei nog niet ervaren… sowieso gaat het vanzelf dus maak je niet druk! En gewoon veel oefenen :wink:

is juist handig!
dan kun je samen ontdekken wat jullie wel een niet fijn vinden

Misschien komt het er wel van als jullie iets leuks/romantisch aan het doen zijn, film kijken of op date ofzo :slightly_smiling_face: Maak je geen zorgen, zoiets gaat vanzelf en er kan in principe niet veel fout gaan

Op het juiste moment begint het met een kus, en dat ontwikkeld zichzelf verder tot een zoen. Het zal helemaal vanzelf gaan, maak je er geen zorgen over! :sob::muscle:

Precies, zo bouwen jullie het samen op :slightly_smiling_face:

Ik kan niet geloven dat je serieus 16 bent. Maar met die zoen komt het vastwel goed, succes!

jaa is juist fijn.
als je met iemand bent die veel ervaring heeft kan je dingen fout doen. nu niet :slightly_smiling_face: