Allebei geen orgasme.

Laatst ben ik ontmaagd door mijn vriend. Voor hem was het ook de eerste keer. We hebben het ongeveer een uur gedaan maar kwamen allebei niet klaar. Komt dit door de zenuwen vande eerste keer ofzo? Ik ben bang dat ik het niet goed deed ofzo… xx

uuhhh geen verstand.

het kan vast door de zenuwen komen, dat is normaal.

Oh dat is best apart bij hem, normaal gesproken komen jongens de eerste keer in no time tot een hoogtepunt. Maar goed, het kunnen inderdaad zenuwen zijn.

de eerste keer is nooit écht sensationeel, het is vrij normaal dat jullie geen van beide klaar komen dan.

Onthoudt dat vele vrouwen niet altijd klaarkomen d.m.v. penetratie. Maar het kunnen inderdaad de zenuwen zijn.

Ik kom ook nooit zomaar klaar tijdens de seks hoor, daar is wel wat meer voor nodig…(En dat is wel bij meer vrouwen zo) Dat je vriend niet klaarkwam kan best komen door de zenuwen hoor! Heeft hij daar bij andere dingen ook last van of niet? Ik zou me er niet te druk over maken. Gewoon rustig uitproberen en het komt wel goed =)

je doet iets fout.
neem mijn reactie maar niet te serieus, maar daar moest ik even aan denken.

Okee dankjulliewel!

Ik zou me niet direct zorgen maken, het is waarschijnlijk door de spanning.
Als je het wat meer ‘gewoon’ bent om zo te zeggen, komt het vast wel in orde. (:

Waarschijnlijk de zenuwen :grin:
of hij kan 't heel lang volhouden…Best wel ‘n voordeel :’)

Ik zou zeggen, oefenen baart kunst! Seks is een trucje, dat lukt niet zomaar.