Alle nieuwtjes over celebs

Hoe vaak ben jij al eens verhuisd?
  • nog nooit
  • 1 keer
  • 2 keer
  • vaker dan 3 keer
  • Ik woon al op mezelf

0 stemmers

katy Perry & Taylor Swift:
Hebben Taylor Swift en Katy Perry ruzie? Heb begon allemaal met een TSwiftinterview in een Amerikaans tijdschrift. Daarin vertelde ze over een andere zangeres die niet zo friendly is als ze doet geloven. ‘Al jaren vraag ik me af of we vriendinnen zijn. Elke keer als we elkaar zagen kwam ze naar me toe en maakte een opmerking, waardoor ik aan onze vriendschap begon te twijfelen. Vervolgens probeerde ze een van mijn tours te saboteren door mijn mensen weg te kapen en ze in te huren. Ik haat ruzie dus ik heb haar nooit geconfronteerd. Ik vermijd haar nu en dat is akward.’ Katy reageerde met een tweet met een verwijzing naar de film Mean Girls: 'Pas op voor de Regina George in schaapskleren. What happend tussen de meiden?

Ze daten!
Wij hadden het vermoeden allang, maar nu heeft Justin Bieber bevestigd dat hij en Selena Gomez een setje zijn. Tijdens een verhoor over de mishandelingszaak, waarin The Biebs ervan beschuldigd wordt een fotograaf te hebben aangevallen, werd hem gevraagd of hij aan get daten was met Selena Gomez. Justin’s antwoord? ‘Ja.’ We knew it!

volgende keer meer nieuwtjes over de celebs :wink:

Dit is niet nodig, als je een nieuwtje hebt over een celeb, kun je dat in het topic kwijt over die celeb.